Quote from Guest on 11 May 2007, 12:38Jag tränar mer än någonsin pga FunBeat. För mig är det topplistan och den lilla blå grafen som gör tricket. Visst tränade jag målmedvetet innan också men nu har jag fler anledningar som drar.
Vilka funktioner tycker ni har hjälpt er i träningen mest?
Jag tränar mer än någonsin pga FunBeat. För mig är det topplistan och den lilla blå grafen som gör tricket. Visst tränade jag målmedvetet innan också men nu har jag fler anledningar som drar.
Vilka funktioner tycker ni har hjälpt er i träningen mest?
Quote from Christer Heinbäck on 11 May 2007, 12:48Jag tränar också mycket mer pga Funbeat! (L)
Jag "tycker om" o se statistiken under "min träning" och även den blå grafen som Daniel skriver om.Jag gillar att uppnå min uppsatta mål och se att jag klättrar på min topplista. 🙂
Jag tränar också mycket mer pga Funbeat! (L)
Jag "tycker om" o se statistiken under "min träning" och även den blå grafen som Daniel skriver om.
Jag gillar att uppnå min uppsatta mål och se att jag klättrar på min topplista. 🙂
Quote from Panama B on 11 May 2007, 13:35Periodare men det kanns skont att fixa malet och bli sporrad av att andra tranar....
Viktigt ar att funbeat inte glommer bort vilket man sjalv har en formaga till
Har nu hallt pa sedan 2004 sa det sporrar lite att kolla arsstatistik och se hur man trana
Periodare men det kanns skont att fixa malet och bli sporrad av att andra tranar....
Viktigt ar att funbeat inte glommer bort vilket man sjalv har en formaga till
Har nu hallt pa sedan 2004 sa det sporrar lite att kolla arsstatistik och se hur man trana
Quote from mårten jansson on 11 May 2007, 13:36Den blå grafen, men också tårtan på "min träning". Fast tårtan var egentligenmer motiverande innan då träning bara syntes om den var mer än 5% av den totala, och annars landade i övrigt. För då skulle ju allt ha en egen tårtbit och då måste man ju träna l
Den blå grafen, men också tårtan på "min träning". Fast tårtan var egentligenmer motiverande innan då träning bara syntes om den var mer än 5% av den totala, och annars landade i övrigt. För då skulle ju allt ha en egen tårtbit och då måste man ju träna l
Quote from Linnea Persson on 11 May 2007, 14:10Jag har inte riktigt lyckats få till träningen regelbundet, jobbet kommer fortfarande emellan allt för ofta. Men jag är mycket mer motiverad sen jag hittade funbeat, dels för att jag planerar träningen flera veckor framöver och dels tack vare forumet, att
Jag har inte riktigt lyckats få till träningen regelbundet, jobbet kommer fortfarande emellan allt för ofta. Men jag är mycket mer motiverad sen jag hittade funbeat, dels för att jag planerar träningen flera veckor framöver och dels tack vare forumet, att
Quote from Linn Bäärnhielm on 11 May 2007, 15:49Jag gillar forumet bäst.
Även om jag inte skälv tycker till så ofta så är det intresant att läsa om era erfarenheter och tips.Givetvis är det roligt att ligga före den man tävlar imot på sin topplista. 🙂
Jag gillar forumet bäst.
Även om jag inte skälv tycker till så ofta så är det intresant att läsa om era erfarenheter och tips.
Givetvis är det roligt att ligga före den man tävlar imot på sin topplista. 🙂
Quote from Camilla Höög on 11 May 2007, 16:08Topplistan, se till att jag ligger överst hela tiden.
Blå grafen, se till att medelvärdet ligger över ett visst värde kontinuerligt.
Topplistan, se till att jag ligger överst hela tiden.
Blå grafen, se till att medelvärdet ligger över ett visst värde kontinuerligt.
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 11 May 2007, 16:08Jag sporras nog mest av tiden på topplistan och att kunna se vad de som är på min lista har hittat på de senaste dagarna. Det är riktigt roligt.
Sen är vi ett gäng på jobbet som är med i Funbeat och vi har superkul, självklart blir det stora diskussione
Jag sporras nog mest av tiden på topplistan och att kunna se vad de som är på min lista har hittat på de senaste dagarna. Det är riktigt roligt.
Sen är vi ett gäng på jobbet som är med i Funbeat och vi har superkul, självklart blir det stora diskussione
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 16:12Ja! Funbeat är toppen!!!!!!!!! (t+)
Jag gillar mina egna mål. Saknas en liten bit kan jag masa mig ut i alla väder bara för att fylla målet, va barnslig man är egentligen (#)
Sen har jag värvat några jobbarkompisar och då är det kul att kunna jämf
Ja! Funbeat är toppen!!!!!!!!! (t+)
Jag gillar mina egna mål. Saknas en liten bit kan jag masa mig ut i alla väder bara för att fylla målet, va barnslig man är egentligen (#)
Sen har jag värvat några jobbarkompisar och då är det kul att kunna jämf
Quote from Lena O on 11 May 2007, 16:48Års statistiken är mest intressant för mig, och kalendern
Års statistiken är mest intressant för mig, och kalendern