Quote from Guest on 7 June 2012, 22:57Hej.
Vilken ska man köpa? Springer mest och vill kunna se distansen, snitt tid per km och den nuvarande hastigheten per km. Har alla den funktionen att man kan utläsa hur fort i km/h. Hoppas ni fattar vad jag menar. Och är 410 bättre än 405? och 310xt är
Hej.
Vilken ska man köpa? Springer mest och vill kunna se distansen, snitt tid per km och den nuvarande hastigheten per km. Har alla den funktionen att man kan utläsa hur fort i km/h. Hoppas ni fattar vad jag menar. Och är 410 bättre än 405? och 310xt är
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:07Både 405:an och 410:an har en touch bezel (ring) som en del blir irriterade på för att den inte funkar så bra. 310XT har jag - den funkar jättebra och är man inte besvärad av storleken så rekommenderar jag den skarpt. Jag ser en GPS klocka som ett träning
Både 405:an och 410:an har en touch bezel (ring) som en del blir irriterade på för att den inte funkar så bra. 310XT har jag - den funkar jättebra och är man inte besvärad av storleken så rekommenderar jag den skarpt. Jag ser en GPS klocka som ett träning
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:25Ok. Några jobbiga reglage och knappar vill man inte ha. Men visar din 310a i realtid vilken hastighet du springer i just för stunden?
Ok. Några jobbiga reglage och knappar vill man inte ha. Men visar din 310a i realtid vilken hastighet du springer i just för stunden?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:42Jag är inne på min 4e 405 på 3 år. Den tål inte att du svettas eller minsta lilla regn. Fuktskador i.alla klockor. Riktig skitkvalitet på 405an. 610 vill jag ha 🙂
Jag är inne på min 4e 405 på 3 år. Den tål inte att du svettas eller minsta lilla regn. Fuktskador i.alla klockor. Riktig skitkvalitet på 405an. 610 vill jag ha 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 07:22Nuvarande tempo är ganska onoggrant på alla GPS klockor. Jag kör med både GPS och fotpod till klockan och då får man det bästa av båda världar.
Nuvarande tempo är ganska onoggrant på alla GPS klockor. Jag kör med både GPS och fotpod till klockan och då får man det bästa av båda världar.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 08:10Staffan har helt rätt. Förklaringen är enkel.
GPS bygger på att man mäter position. Det blir alltid en liten onoggranhet i varje mätpunkt vilket gör att momentana farten, som beräknas från skillnaden i position mellan närliggande mätpunkter (derivering
Staffan har helt rätt. Förklaringen är enkel.
GPS bygger på att man mäter position. Det blir alltid en liten onoggranhet i varje mätpunkt vilket gör att momentana farten, som beräknas från skillnaden i position mellan närliggande mätpunkter (derivering
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 09:38Differentiering säger man nog iom att det är talserier...
Differentiering säger man nog iom att det är talserier...
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 17:04Vad gäller fotpod så finns aspekten konfigurering också. Inte bara att man konfigurerar den, utan att konfigureringen bör göras med rätt skor. Om man som jag varvar mellan 5-6 par olika skor så kan kanske 3-4 par ligga nära varandra medan något par är hel
Vad gäller fotpod så finns aspekten konfigurering också. Inte bara att man konfigurerar den, utan att konfigureringen bör göras med rätt skor. Om man som jag varvar mellan 5-6 par olika skor så kan kanske 3-4 par ligga nära varandra medan något par är hel
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 15:21Köpte du någon av ovanstående klockor, isåfall vilken?
Köpte du någon av ovanstående klockor, isåfall vilken?