Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

(Eller... Det måste förstås inte vara en GF, men nu är det dem jag har tittat på.)

Jag har idag en Polar S720i och är nöjd. Jag springer mest och vill kunna klocka mellantider och studera dessa efteråt. Använder pulsbältet ibland. Har klockan till vardag

405 är en upphottad och lite förminskad 305a med touchring som tydligen ska vara lite väl känslig om man frågar de användare som INTE trivs fullt ut med sin. Den har också varit lite besvärlig att hantera med svettiga eller regnvåta händer. Det har senare

Ha klockan till vardags innebär stänga av GPS:en, men det visste du säkert redan.

Jag tycker inte 405:an är så mycket smdiagre eller mindre iögonfallande än 305:an. Vet inte om 110 är ytterligare lite mindre?

I princip är det en styggelse att använda sportklockor utan att vara ombytt vilket gör Garmins strömslukande monster till det perfekta valet då de inte har tillräcklig batteritid, men om du envisas så typ 405/410, men kolla så att din handled är tillräckl

Det blev en 210. Den är väl inte snygg precis (Polar 720 är snyggare), men helt ok. Och om den duger åt Ryan Hall så funkar den nog åt mig. (http://connect.garmin.com/activity/80065732)

Nu väntar jag bara på att förkylningen ska gå över så jag får börja

Jag köpte också en 210 och jag tycker den är både snygg och lätt att hantera. 🙂

Sitter lite i samma tankar. Idag har jag en Garmin FR 305 men saknar lite vibrationslarm när man springer med musik vid t.ex intervall.

Vad jag förstår som är det 2 klockor som gäller. Antingen 310 xt eller så väntar man på 610 som egentligen inte har så

Vad är det för fel på 210an då? Vilka funktioner är det som den saknar som du som löpare behöver?

Möjlighet till intervallträning med inställningsbara larm som förmedlas via vibration så man kan springa med musik.
Thomas

12