Quote from Guest on 14 July 2013, 17:23Hittar inte info, nån som vet?
Säg jag springer på 39min i ett 10km seedningslopp, i vilken grupp hamnar jag då?
Tack på förhand.
Hittar inte info, nån som vet?
Säg jag springer på 39min i ett 10km seedningslopp, i vilken grupp hamnar jag då?
Tack på förhand.
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 17:33Jag är inte insatt men om jag har fattat det rätt så beror det på vilket lopp och vilket år du tänkt springa loppet.
Jag är inte insatt men om jag har fattat det rätt så beror det på vilket lopp och vilket år du tänkt springa loppet.
Quote from Camilla Höög on 14 July 2013, 18:08Först och främst blir det enklare om vi känner till vilket lopp det gäller 😉
Ofta beror det på alla andras seedningstider. Om många är jättesnabba så hamnar du längre bak och tvärtom. Därför brukar det inte finnas några fasta tabeller för startgrupper o
Först och främst blir det enklare om vi känner till vilket lopp det gäller 😉
Ofta beror det på alla andras seedningstider. Om många är jättesnabba så hamnar du längre bak och tvärtom. Därför brukar det inte finnas några fasta tabeller för startgrupper o
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 18:15Haha, ja vilket idiotiskt inlägg jag gjorde.. 🙂 Det gäller Göteborgsvarvet.
Haha, ja vilket idiotiskt inlägg jag gjorde.. 🙂 Det gäller Göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 18:39http://www.goteborgsvarvet.se/sv/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet-21-KM/Seedningsregler/
Står det mesta (dock inte uppdaterat för 2014, men det brukar inte ändra sig så mycket)
Orkar du inte läsa och räkna så säger jag troligen startgrupp 2 i Göteborgsvarvet
http://www.goteborgsvarvet.se/sv/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet-21-KM/Seedningsregler/
Står det mesta (dock inte uppdaterat för 2014, men det brukar inte ändra sig så mycket)
Orkar du inte läsa och räkna så säger jag troligen startgrupp 2 i Göteborgsvarvet
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 20:39Tack!!
Jo jag läste, räknade och det stämmer med startgrupp 2.
Låter rimligt då jag även jämförde med Jack Daniels kalkylator.
Tack!!
Jo jag läste, räknade och det stämmer med startgrupp 2.
Låter rimligt då jag även jämförde med Jack Daniels kalkylator.