Quote from Guest on 4 May 2011, 13:26Om jag ska köpa en ny garmin klocka idag som passar mina behov. Vilken skulle ni rekommendera?
Det jag vill veta är:
Vars jag sprungit, gps funktion
Hastighet, snitt, max
Puls, maxpuls, snitt pulsAtt tänka på är att jag är student så någon häftig, dyr
Om jag ska köpa en ny garmin klocka idag som passar mina behov. Vilken skulle ni rekommendera?
Det jag vill veta är:
Vars jag sprungit, gps funktion
Hastighet, snitt, max
Puls, maxpuls, snitt puls
Att tänka på är att jag är student så någon häftig, dyr
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 13:36http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145
Quote from Camilla Höög on 4 May 2011, 14:13305:an är nog det mest prisvärda du kan få tag i idag. Den är bra. Att ta något billigare kommer bara göra dig missnöjd.
Bättre är så klart 310:an, men då blir ju priset därefter. Varför välja 310? Vattentät, lång batteritid och vibrator. Mycket viktiga p
305:an är nog det mest prisvärda du kan få tag i idag. Den är bra. Att ta något billigare kommer bara göra dig missnöjd.
Bättre är så klart 310:an, men då blir ju priset därefter. Varför välja 310? Vattentät, lång batteritid och vibrator. Mycket viktiga p
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:16Jag håller med, har 305:an själv och är hur nöjd som helst. Dessutom har den har allt på din önskelista. 🙂
Jag håller med, har 305:an själv och är hur nöjd som helst. Dessutom har den har allt på din önskelista. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:32Jag är också student och hade ungefär samma önskemål på funktioner som du. Köpte min 305 för nån månad sen och är hur nöjd som helst! =)
Jag är också student och hade ungefär samma önskemål på funktioner som du. Köpte min 305 för nån månad sen och är hur nöjd som helst! =)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:36305 med tanke på pris prestanda och har alla de funktioner du önskar.
Har haft min i 3 år tror jag och är alltid nöjd.
305 med tanke på pris prestanda och har alla de funktioner du önskar.