Quote from Guest on 4 May 2011, 13:26Om jag ska köpa en ny garmin klocka idag som passar mina behov. Vilken skulle ni rekommendera?
Det jag vill veta är:
Vars jag sprungit, gps funktion
Hastighet, snitt, max
Puls, maxpuls, snitt pulsAtt tänka på är att jag är student så någon häftig, dyr
Om jag ska köpa en ny garmin klocka idag som passar mina behov. Vilken skulle ni rekommendera?
Det jag vill veta är:
Vars jag sprungit, gps funktion
Hastighet, snitt, max
Puls, maxpuls, snitt puls
Att tänka på är att jag är student så någon häftig, dyr
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 13:36http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145
Quote from Camilla Höög on 4 May 2011, 14:13305:an är nog det mest prisvärda du kan få tag i idag. Den är bra. Att ta något billigare kommer bara göra dig missnöjd.
Bättre är så klart 310:an, men då blir ju priset därefter. Varför välja 310? Vattentät, lång batteritid och vibrator. Mycket viktiga p
305:an är nog det mest prisvärda du kan få tag i idag. Den är bra. Att ta något billigare kommer bara göra dig missnöjd.
Bättre är så klart 310:an, men då blir ju priset därefter. Varför välja 310? Vattentät, lång batteritid och vibrator. Mycket viktiga p
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:16Jag håller med, har 305:an själv och är hur nöjd som helst. Dessutom har den har allt på din önskelista. 🙂
Jag håller med, har 305:an själv och är hur nöjd som helst. Dessutom har den har allt på din önskelista. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:32Jag är också student och hade ungefär samma önskemål på funktioner som du. Köpte min 305 för nån månad sen och är hur nöjd som helst! =)
Jag är också student och hade ungefär samma önskemål på funktioner som du. Köpte min 305 för nån månad sen och är hur nöjd som helst! =)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:36305 med tanke på pris prestanda och har alla de funktioner du önskar.
Har haft min i 3 år tror jag och är alltid nöjd.
305 med tanke på pris prestanda och har alla de funktioner du önskar.
Har haft min i 3 år tror jag och är alltid nöjd.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 23:50Vill du ha den som armbandsur, spana in 110:an, den har basicfunktionerna du söker, samt att den är liten och smidig jämfört med tegelstenarna 205 och 305 som visserligen har mängder med extrafunktioner du då visserligen inte söker.
110:an har en nyare ve
Vill du ha den som armbandsur, spana in 110:an, den har basicfunktionerna du söker, samt att den är liten och smidig jämfört med tegelstenarna 205 och 305 som visserligen har mängder med extrafunktioner du då visserligen inte söker.
110:an har en nyare ve
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 09:07Det som saknas i 110 är väl i stort sett intervallfunktionen. Beror ju på TS om hon klarar sig utan den eller inte.
Det som saknas i 110 är väl i stort sett intervallfunktionen. Beror ju på TS om hon klarar sig utan den eller inte.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 17:55Tack så mycket för alla svar 🙂
Det jag har fått för mig är att 305 är väldigt populär och den har det mesta man kan tänkas behöva. Men den ser lite stor och klumpig ut. Där kommer ju 110:an in och ser lite smidigare ut.Är det någon som har provat dom
Tack så mycket för alla svar 🙂
Det jag har fått för mig är att 305 är väldigt populär och den har det mesta man kan tänkas behöva. Men den ser lite stor och klumpig ut. Där kommer ju 110:an in och ser lite smidigare ut.
Är det någon som har provat dom
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 18:47Det enda jag vet 305:an inte har är pulsbaserad kaloriberäkning, om man är intresserad av sådant. Jag har själv en 310XT som är nästan lika stor som 305:an och storleken är inte något man tänker på när man är ute. För mig är den stora skärmen istället en
Det enda jag vet 305:an inte har är pulsbaserad kaloriberäkning, om man är intresserad av sådant. Jag har själv en 310XT som är nästan lika stor som 305:an och storleken är inte något man tänker på när man är ute. För mig är den stora skärmen istället en