Quote from Guest on 23 June 2010, 13:16Funderar på att köpa en racer (har inte haft någon tidigare).
I första hand för att använda som alternativ träning till löpning t.ex. vid skador. Men jag är även lite sugen på att köra vätternrundan nästa år och kanske något annat mindre lopp, så den ska
Funderar på att köpa en racer (har inte haft någon tidigare).
I första hand för att använda som alternativ träning till löpning t.ex. vid skador. Men jag är även lite sugen på att köra vätternrundan nästa år och kanske något annat mindre lopp, så den ska
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:26Jag tror att du ska åka dit.
Jag tror att du ska åka dit.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:39Alla duger!
Alla duger!
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:51Ja, duger kanske de gör, men är de likvärdiga cyklar?
Eller är det några större skillnader på dem?
Kan Bianchin vara värd att lägga mer pengar på jämfört med Wiliern?
(Jag kommer förstås att prova cykeln innan jag köper, men om man bortser från hur den pa
Ja, duger kanske de gör, men är de likvärdiga cyklar?
Eller är det några större skillnader på dem?
Kan Bianchin vara värd att lägga mer pengar på jämfört med Wiliern?
(Jag kommer förstås att prova cykeln innan jag köper, men om man bortser från hur den pa
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:59Likvärdig, så välj den som passar bäst.
Likvärdig, så välj den som passar bäst.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:11Columbus kan vara prisvärdigt på det sättet att den har samma komponentgrupp rakt igenom utan att snåla in på vevpartiet, till exempel.
Tumregeln att man får det man betalar för stämmer oftast. I lägre prisklasser betalar man kanske lite för ett känt nam
Columbus kan vara prisvärdigt på det sättet att den har samma komponentgrupp rakt igenom utan att snåla in på vevpartiet, till exempel.
Tumregeln att man får det man betalar för stämmer oftast. I lägre prisklasser betalar man kanske lite för ett känt nam
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:38Ok, får fundera lite då.
Tycker nog Bianchin är snyggast och Wilier tråkigast i utseende och Columbusen mellan dessa. Klart man inte ska gå på detta, men det påverkar ändå lite. 🙂
Tyvärr så är ju den snyggaste också den dyraste, så jag hade ju hoppats at
Ok, får fundera lite då.
Tycker nog Bianchin är snyggast och Wilier tråkigast i utseende och Columbusen mellan dessa. Klart man inte ska gå på detta, men det påverkar ändå lite. 🙂
Tyvärr så är ju den snyggaste också den dyraste, så jag hade ju hoppats at
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:42Den fanns väl bara i xxl till det priset? Den har lite bättre komponenter.
Den fanns väl bara i xxl till det priset? Den har lite bättre komponenter.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:12Ja, XXL men jag tror det är den storleken jag behöver.
Ja, XXL men jag tror det är den storleken jag behöver.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:19Har själv en Bianchi C2C Via Nirone (fast med Ultegra). Helnöjd med den, känns riktigt bra också efter många timmar i sadeln. Fast som sagt...; smaken, kroppen och baken är personlig. Den ska passa dig!
Har själv en Bianchi C2C Via Nirone (fast med Ultegra). Helnöjd med den, känns riktigt bra också efter många timmar i sadeln. Fast som sagt...; smaken, kroppen och baken är personlig. Den ska passa dig!