Quote from Guest on 27 October 2009, 10:08Vi kan ju välja vilken träning som ska ingå i topplistan för gruppen. Ska vi räkna all träning eller endast den som är intressant?
I gruppen "Vasan 2010" så har vi valt att visa endast alla varianter av rullskide- och längdskidträning.
Kanske ska vi visa
Vi kan ju välja vilken träning som ska ingå i topplistan för gruppen. Ska vi räkna all träning eller endast den som är intressant?
I gruppen "Vasan 2010" så har vi valt att visa endast alla varianter av rullskide- och längdskidträning.
Kanske ska vi visa
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 10:18Hej Martin,
Det är ju bättre om ngn mer data kunnig är adminstartör - vet ju inte riktigt vad jag påbörjat.
Jag bad ulrika kolla för jag är inte så där haj på den här avelningen.JAg tycker att alla inom JOA IF skall kunna se varandras träning (eller må
Hej Martin,
Det är ju bättre om ngn mer data kunnig är adminstartör - vet ju inte riktigt vad jag påbörjat.
Jag bad ulrika kolla för jag är inte så där haj på den här avelningen.
JAg tycker att alla inom JOA IF skall kunna se varandras träning (eller må
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:24Jag tycker skidrelaterad träning... Men de e ok med all träning med. Mästaren
Jag tycker skidrelaterad träning... Men de e ok med all träning med. Mästaren
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:55För gamla stela kroppar är all träning av nytta, för räknade jag bara skid relaterad men jag har med åren blivit "visare" och räknar all motion - nästan.
För gamla stela kroppar är all träning av nytta, för räknade jag bara skid relaterad men jag har med åren blivit "visare" och räknar all motion - nästan.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:00Vill du att all träning ska räknas i gruppens topplista så är det enkelt.
Tryck längst till höger i gruppens meny där det står administera (menyrader som ligger vågrätt om där det står JOA IF)
Gå långt ner på sidan efter det och där hittar du rubriken t
Vill du att all träning ska räknas i gruppens topplista så är det enkelt.
Tryck längst till höger i gruppens meny där det står administera (menyrader som ligger vågrätt om där det står JOA IF)
Gå långt ner på sidan efter det och där hittar du rubriken t
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 15:11Tror jag fått med allt nu - MArtin - Du får rätta mig om ngt galet.
Gäller att få med alla JOAs skidåkare nu med Hang arounds.
Lite stress att se minuterna som andra kör, så känner Inger och jag oss, men man måste ju lägga in en vilodag ibland.
PEter
Tror jag fått med allt nu - MArtin - Du får rätta mig om ngt galet.
Gäller att få med alla JOAs skidåkare nu med Hang arounds.
Lite stress att se minuterna som andra kör, så känner Inger och jag oss, men man måste ju lägga in en vilodag ibland.
PEter