Quote from Guest on 28 July 2011, 18:02Hallå.
Jag hade tänkt köra Järnmannen på min 58mm Shimano men har nu svängt till att ta mitt FFWD dischjul men vars tub är trött.
Vilken tub skal jag försöka komma över?
Det skall alltså användas på Järnmannen i Kalmar nästa helg. Har haft ett Conti
Hallå.
Jag hade tänkt köra Järnmannen på min 58mm Shimano men har nu svängt till att ta mitt FFWD dischjul men vars tub är trött.
Vilken tub skal jag försöka komma över?
Det skall alltså användas på Järnmannen i Kalmar nästa helg. Har haft ett Conti
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 18:12Varför skulle det vara en bantub?
Varför skulle det vara en bantub?
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 20:38Conti sprint
Conti sprint
Quote from ellen olsson on 28 July 2011, 20:50FMB Record. 🙂
FMB Record. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 21:28Vittoria corsa evo cx?
Vittoria corsa evo cx?
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 21:46Conitnental Competition är snabbt nog skulle jag säga så du har ett bra däck.
Jag skulle nog rekomendera att prioritera driftsäkerhet än snabbhet då det inte skiljer så mkt i tid och det skiljer rätt mkt om du skulle punktera=) Du ska ju ändå cykla 18 mi
Conitnental Competition är snabbt nog skulle jag säga så du har ett bra däck.
Jag skulle nog rekomendera att prioritera driftsäkerhet än snabbhet då det inte skiljer så mkt i tid och det skiljer rätt mkt om du skulle punktera=) Du ska ju ändå cykla 18 mi
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 22:46Bantub? Jo det sa jag eftersom Tempotuben återfanns under track- sektionen på Contis Engelskspråkiga hemsida som jag kollade på. Tuben låg alltså inte under road tubulars. Men som jag själv konstaterat så har det hållit väldigt bra för mig under div träni
Bantub? Jo det sa jag eftersom Tempotuben återfanns under track- sektionen på Contis Engelskspråkiga hemsida som jag kollade på. Tuben låg alltså inte under road tubulars. Men som jag själv konstaterat så har det hållit väldigt bra för mig under div träni
Quote from ellen olsson on 28 July 2011, 23:23Om jag ska vara lite krass så håller jag i princip med Marcus. Om du inte satsat seriöst länge, tränat mycket på alla smådetaljer och har en väldigt hög målsättning så kommer du att "slösa bort" betydligt mer tid och kraft i växlingar m.m. än vad du kan v
Om jag ska vara lite krass så håller jag i princip med Marcus. Om du inte satsat seriöst länge, tränat mycket på alla smådetaljer och har en väldigt hög målsättning så kommer du att "slösa bort" betydligt mer tid och kraft i växlingar m.m. än vad du kan v