Quote from Guest on 12 July 2009, 20:26Körde min första lilla triathlon i Väsby idag, var kul och inspirerande inför mitt mål som är stockholms triathlon.
Gick rätt så ok, men det finns ju ändå utrymme för lite förbättring. Nu har jag lite funderingar om vilken träning som skulle göra mest fö
Körde min första lilla triathlon i Väsby idag, var kul och inspirerande inför mitt mål som är stockholms triathlon.
Gick rätt så ok, men det finns ju ändå utrymme för lite förbättring. Nu har jag lite funderingar om vilken träning som skulle göra mest fö
Quote from ellen olsson on 12 July 2009, 20:36Det är nyttigt att träna växling mellan cykel och löpning.
I förhållande till din löpning har du rätt rejäl förbättringspotential på cyklingen. 🙂
Det är nyttigt att träna växling mellan cykel och löpning.
I förhållande till din löpning har du rätt rejäl förbättringspotential på cyklingen. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 20:54Misstänkte det, ska försöka lägga in några cykelpass (med löpning efter) .
Vad är det som gäller för cykelpass? Intervaller, kort och snabbt, långt och långsamt eller möjligtvis långt och snabbt 🙂
Misstänkte det, ska försöka lägga in några cykelpass (med löpning efter) .
Vad är det som gäller för cykelpass? Intervaller, kort och snabbt, långt och långsamt eller möjligtvis långt och snabbt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:08Du tränar ju inte sådär jättemycket och om du bara ska köra något enstaka cykelpass i veckan skulle jag helt klart satsa på hårt och kort (intervaller av något slag). Var vaksam på skador bara.
Du tränar ju inte sådär jättemycket och om du bara ska köra något enstaka cykelpass i veckan skulle jag helt klart satsa på hårt och kort (intervaller av något slag). Var vaksam på skador bara.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:20Som de andra säger så är det cykeln och löpningen du kan lägga krut på. Dock tycker jag du ska köra en del med våtdräkten när den kommer. Det blir lite mer ansträngning för axlarna.
Var tävlingen idag kul?
Som de andra säger så är det cykeln och löpningen du kan lägga krut på. Dock tycker jag du ska köra en del med våtdräkten när den kommer. Det blir lite mer ansträngning för axlarna.
Var tävlingen idag kul?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:30Har haft lite dålig motivation på sistone, men hoppas kunna komma igång lite mer nu. Lite cykel-intervaller alltså, typ 5minuters kanske kan vara nåt?
Sen lite cykelpass med löpning efter.
Tävlingen i söndags var kul, bra arrangerat, synd bara att det b
Har haft lite dålig motivation på sistone, men hoppas kunna komma igång lite mer nu. Lite cykel-intervaller alltså, typ 5minuters kanske kan vara nåt?
Sen lite cykelpass med löpning efter.
Tävlingen i söndags var kul, bra arrangerat, synd bara att det b
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:31Det verkar som att cyklingen igår tog en del, var riktigt sliten idag när jag var ute och sprang.
Det verkar som att cyklingen igår tog en del, var riktigt sliten idag när jag var ute och sprang.
Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 18:35Chris Carmichael tipsar om olika träningspass med start på http://www.trainright.com/articles.asp?uid=4460&p=4347
Chris Carmichael tipsar om olika träningspass med start på http://www.trainright.com/articles.asp?uid=4460&p=4347