Quote from Guest on 9 August 2009, 20:36Vilken av de tre grenarna av triathlon tycker ni är roligast? Jag föredrar helt klart löpningen... man är ju starkast där man är som bäst 😉
Vilken av de tre grenarna av triathlon tycker ni är roligast? Jag föredrar helt klart löpningen... man är ju starkast där man är som bäst 😉
Quote from ellen olsson on 9 August 2009, 20:46Cykel.
Löpningen handlar om att härda ut och simningen är onödig. Vintertriathlon är bättre...
Cykel.
Löpningen handlar om att härda ut och simningen är onödig. Vintertriathlon är bättre...
Quote from Jonas Täng on 9 August 2009, 22:41Alltihopa tillsammans. Såklart! 🙂
Alltihopa tillsammans. Såklart! 🙂
Quote from Håkan Öhling on 9 August 2009, 23:05Som Sara säger det är ju Triathlon. Om man bara ska köra det man är starkast på kan man ju tävla i det istället...
Som Sara säger det är ju Triathlon. Om man bara ska köra det man är starkast på kan man ju tävla i det istället...
Quote from ellen olsson on 9 August 2009, 23:39Gissa vad jag tävlar i under 2009!
Gissa vad jag tävlar i under 2009!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:29Golf, För det här är väl gruppen för golfspelare?
Golf, För det här är väl gruppen för golfspelare?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:06Just nu tycker jag - sim, cykel och löpning.
Men det är för att jag är en sådan usel löpare.
Just nu tycker jag - sim, cykel och löpning.
Men det är för att jag är en sådan usel löpare.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:26Jag håller med att det är just den kombination som är roligt. Jag gilla mest att där finns så mycket variation med träning, man kan fokusera på olika grejer. Just nu det är sim, men kanske i 2 veckor det är interval med löpning som jag vill förbättre.
Jag håller med att det är just den kombination som är roligt. Jag gilla mest att där finns så mycket variation med träning, man kan fokusera på olika grejer. Just nu det är sim, men kanske i 2 veckor det är interval med löpning som jag vill förbättre.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 14:21Det är just kombinationen som är roligast. Men jag antar att alla tycker det är roligast med det man är bäst på. Själv tycker jag är löpningen är roligast, inte bara på tävlingen utan att träna det också. Kanske för att det är så lätt-tillgängligt? Bara s
Det är just kombinationen som är roligast. Men jag antar att alla tycker det är roligast med det man är bäst på. Själv tycker jag är löpningen är roligast, inte bara på tävlingen utan att träna det också. Kanske för att det är så lätt-tillgängligt? Bara s
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:01Alla 3 delarna är så klart kul på olika sätt men som jag har förstått det hela är det många som började sin träningskarriär med cykling och i vissa fall simning som "går" över till just triathlon eller har jag fel?
Alla 3 delarna är så klart kul på olika sätt men som jag har förstått det hela är det många som började sin träningskarriär med cykling och i vissa fall simning som "går" över till just triathlon eller har jag fel?