Quote from Guest on 3 June 2012, 20:47Hej! Jonas heter jag och bor i Arboga. Jag undrar om det finns några i närheten av Arboga som är intresserade av att cykla lite landsväg?
Hej! Jonas heter jag och bor i Arboga. Jag undrar om det finns några i närheten av Arboga som är intresserade av att cykla lite landsväg?
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 20:57Ja, det finns ett antal i Kungsör och Köping. En del långpass tillsammans går bra att få till inom KAK, det sker idag.
Backträning i Brattbergsbacken är också bra.Bor själv i Kungsör.
Ja, det finns ett antal i Kungsör och Köping. En del långpass tillsammans går bra att få till inom KAK, det sker idag.
Backträning i Brattbergsbacken är också bra.
Bor själv i Kungsör.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 00:20Så trevligt, jag bor inte där men ska cykla från sthlm imorgon runda hjälmaren på söder sida och sedan sova i arboga för att dagen efter (tis) åka mot uppsala och tillbaka mot stockholm. Jag kollar meddelanden under dagen/kvällen när jag är i arboga ifall
Så trevligt, jag bor inte där men ska cykla från sthlm imorgon runda hjälmaren på söder sida och sedan sova i arboga för att dagen efter (tis) åka mot uppsala och tillbaka mot stockholm. Jag kollar meddelanden under dagen/kvällen när jag är i arboga ifall
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 10:00Det låter kanon!!
Tyvärr så kan jag inte hänga på att cykla mot Uppsala! Jobbar...
Är det med Köpingscykelklubb?
Det låter kanon!!
Tyvärr så kan jag inte hänga på att cykla mot Uppsala! Jobbar...
Är det med Köpingscykelklubb?
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:55Jo jag är väl en av få som var ledig hehe nej jag cyklade själv faktiskt, fina vägar förutom Järna - Gnesta som var hemsk, byggarbete som gjorde vägen katastrofal, kändes som om cykeln skulle skaka sönder.
Jo jag är väl en av få som var ledig hehe nej jag cyklade själv faktiskt, fina vägar förutom Järna - Gnesta som var hemsk, byggarbete som gjorde vägen katastrofal, kändes som om cykeln skulle skaka sönder.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 12:01Ok! Ja dom har lagt ut massa Grus/asfalt och förstört massa fina vägar häromkring.. Men då fick du några mil i benen;)
Ok! Ja dom har lagt ut massa Grus/asfalt och förstört massa fina vägar häromkring.. Men då fick du några mil i benen;)
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 20:04Jo det blev runt 450 km, känns bra men stelt nu =)
Jo det blev runt 450 km, känns bra men stelt nu =)