Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVill hitta bloggarna!
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det något sätt att här på funbeat se, typ de fem sista skrivna bloggarna.. eller något sätt att se att en person har skrivit blogg inlägg.

Jag skulle tycka att det var så kul att läsa!

Jag skulle också tycka det! Som det är nu måste man sitta och leta efter bloggar och det fungerar inte så bra..

Olle skrev ju nåt om att det kommer komma fler funktioner för bloggarna, om bloggarna används. 🙂

Japp, för en vecka sen sa han att han kommer lägga upp länkar till publika bloggar...troligtvis på "Förstasidan".

Det låter bra, men Olle får ha lite ledigt nu också, det är ju faktiskt jul! Eller lucia iaf..

Tills dess kan vi ju ha en tråd där man skriver om man skrivit i sin blogg? Ja börjar: JA jag har skrivit i bloggen. Alla som är intresserade får gärna läsa..;

Jag har också skrivit något! Något lite.. som kanske blir mer...

Mest testat den lite ... f a se hur den fungerar, men funderar på att flytta hit min träningsblogg ...

jag har också skrivit lite =P

Jag har med skrivit! 🙂

Hej... e relativt ny här, för att inte säga väldigt ny på det här! Skulle tycka det va himla kul o blogga lite men jag börjar tro att jag är lite galen.. hittar inte hur jag lägger till blogg? Det står att jag ska in på "min startsida" o klicka på lägg ti

12