Quote from Guest on 20 October 2011, 00:01Hej hopp!
Jag skulle VERKLIGEN vilja ha tillbaka kalendern som den såg ut förut, då man kunde läsa hela kommentarerna utan att behöva klicka runt. Är detta möjligt att fixa??? Jag förstår att några kanske irriterar sig på att det blir fult med långa komme
Hej hopp!
Jag skulle VERKLIGEN vilja ha tillbaka kalendern som den såg ut förut, då man kunde läsa hela kommentarerna utan att behöva klicka runt. Är detta möjligt att fixa??? Jag förstår att några kanske irriterar sig på att det blir fult med långa komme
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 00:11Med på det!!
Med på det!!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 00:53Ja, jag saknar faktiskt att kunna läsa kommentarerna i sin helhet.
Ja, jag saknar faktiskt att kunna läsa kommentarerna i sin helhet.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 01:20Det existerar faktiskt en rationell motivering till varför kommentarfältet inte borde förkortas. Många av oss för en extern träningsdagbok, och det är då tacknämligt om man kan makera-kopiera sin träning från Funbeat och klistra in i sin externa träningsd
Det existerar faktiskt en rationell motivering till varför kommentarfältet inte borde förkortas. Många av oss för en extern träningsdagbok, och det är då tacknämligt om man kan makera-kopiera sin träning från Funbeat och klistra in i sin externa träningsd
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 16:55Jag har nu ändrat så att man själv kan välja hur man vill ha det: Längst ner på sidan finns en kryssruta som bestämmer om man vill se hela kommentaren eller inte.
Jag har nu ändrat så att man själv kan välja hur man vill ha det: Längst ner på sidan finns en kryssruta som bestämmer om man vill se hela kommentaren eller inte.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 17:17Strålande! (t+)
Valfrihet är det bästa ting.
Strålande! (t+)
Valfrihet är det bästa ting.
Quote from Rasmus Olsson on 20 October 2011, 17:54Kommer det tillbaka så man kan se i sin egen eller i nån annans kalender, om ett träningspass innehåller en kommentar?
Kommer det tillbaka så man kan se i sin egen eller i nån annans kalender, om ett träningspass innehåller en kommentar?
Quote from Galderma Fritidsförening on 20 October 2011, 21:56Strålande Olle! 🙂 (t+)
Strålande Olle! 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:14Tackar. Bugar. Min andra bugning på många år.
Tackar. Bugar. Min andra bugning på många år.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:15Underbart!!!!!!!!!!! Du har gjort min dag idag Olle 🙂
Underbart!!!!!!!!!!! Du har gjort min dag idag Olle 🙂