Quote from Guest on 8 September 2010, 13:57Kan ni inte lägga till en sådan funktion ?
Anledningen är att jag tränar för Fitness5 och då är mina vikter ganska ointressanta för andra efter som man utgår ifrån kroppsvikten. Så jag skulle vilja kunna skriva tex "kv+15kg"
Kan ni inte lägga till en sådan funktion ?
Anledningen är att jag tränar för Fitness5 och då är mina vikter ganska ointressanta för andra efter som man utgår ifrån kroppsvikten. Så jag skulle vilja kunna skriva tex "kv+15kg"
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:07Beräkningen skulle inte fungera för de som vill använda vikt i fältet om det kan stå andra tecken än siffror där.
Kan du inte skriva i anteckningsfältet eller behöver du det upprepat tre gånger?
Beräkningen skulle inte fungera för de som vill använda vikt i fältet om det kan stå andra tecken än siffror där.
Kan du inte skriva i anteckningsfältet eller behöver du det upprepat tre gånger?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:36hmm sant. Jo skriva i antecknings fältet bör ju funka 🙂
Tack för snabbt svar.
hmm sant. Jo skriva i antecknings fältet bör ju funka 🙂
Tack för snabbt svar.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:52Det går att dölja vikten för andra, se "Mina inställningar"
Det går att dölja vikten för andra, se "Mina inställningar"