Quote from Guest on 25 May 2010, 08:22Rubriken är ganska luddig men det jag vill få fram är följande.
Jag tycker det är skitkul med landsvägscykling och vill bli mycket bättre. Målet är att om något/några år ställa upp i en amatörtävling. Vad borde jag ha för prestationsmässiga mål? Alltså va
Rubriken är ganska luddig men det jag vill få fram är följande.
Jag tycker det är skitkul med landsvägscykling och vill bli mycket bättre. Målet är att om något/några år ställa upp i en amatörtävling. Vad borde jag ha för prestationsmässiga mål? Alltså va
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 08:32Marcus, jag förstår vad du är ute efter. Typ " du ska klara att snitta 30km/h i 100km" eller något sådant. Tyvärr fungerar det inte riktigt så, vill du förbereda dig för att tävla ska du naturligtvis träna cykel men du måste också tävla. Ja man kommer int
Marcus, jag förstår vad du är ute efter. Typ " du ska klara att snitta 30km/h i 100km" eller något sådant. Tyvärr fungerar det inte riktigt så, vill du förbereda dig för att tävla ska du naturligtvis träna cykel men du måste också tävla. Ja man kommer int
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 09:34Gå med i en cykelklubb, häng med på träningar mm.
Gå med i en cykelklubb, häng med på träningar mm.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 14:41Jag tyckte att den här tråden innehöll mycket matnyttigt.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=698144
Jag tyckte att den här tråden innehöll mycket matnyttigt.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:14Jag får tacka för svaren! Det svåra med en cykelklubb är att jag bor på två olika orter. Bor i uppsala större delen av året men i vallentuna hela sommaren dvs större delen av säsongen. Sen måste jag ta mig 3 mil t.o.r träningarna i vallentuna vilket kansk
Jag får tacka för svaren! Det svåra med en cykelklubb är att jag bor på två olika orter. Bor i uppsala större delen av året men i vallentuna hela sommaren dvs större delen av säsongen. Sen måste jag ta mig 3 mil t.o.r träningarna i vallentuna vilket kansk
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:33De där 3-milen är inga problem. Man cyklar lugnt till och från: uppvärmning och långsamt avkoppling efter.
Jag har inte heller något på bilen som gör att jag kan frakta cykeln omkring. Men det ska erkännas, att jag har svårt att ta mig till en startpunkt
De där 3-milen är inga problem. Man cyklar lugnt till och från: uppvärmning och långsamt avkoppling efter.
Jag har inte heller något på bilen som gör att jag kan frakta cykeln omkring. Men det ska erkännas, att jag har svårt att ta mig till en startpunkt
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:28Det brukar inte vara något problem att vara med i en cykelklubb och träna med andra i en annan. Tävling är också överlägset klubbträning.
Det brukar inte vara något problem att vara med i en cykelklubb och träna med andra i en annan. Tävling är också överlägset klubbträning.