Quote from Guest on 10 August 2010, 22:01BILD:www.eskilstuna.korpen.se/images/vilstaskogen.png
Sugen på att springa i terräng?
Eskilstuna står som arrangör för Vilsta CrosscountryFörsta årets Trail Tour kommer att sätta ribban för ett nytt sätt att njuta av löpning. Sträckorna kommer att v
BILD:www.eskilstuna.korpen.se/images/vilstaskogen.png
Sugen på att springa i terräng?
Eskilstuna står som arrangör för Vilsta Crosscountry
Första årets Trail Tour kommer att sätta ribban för ett nytt sätt att njuta av löpning. Sträckorna kommer att v
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 22:11I går var vi ute och började snittsla den svarta banan. Vi planerar att ha ett testlopp på den svarta 10 kilometers banan, måndag den 23 augusti kl 18.00. Alla som är intresserade av att testspring banan är välkommna. Samling vid Vilsta raststuga.
I går var vi ute och började snittsla den svarta banan. Vi planerar att ha ett testlopp på den svarta 10 kilometers banan, måndag den 23 augusti kl 18.00. Alla som är intresserade av att testspring banan är välkommna. Samling vid Vilsta raststuga.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 07:53Svarta milen? Finns det flera milspår i Vilsta?
Svarta milen? Finns det flera milspår i Vilsta?
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 15:44Nej men det finns massor med stigar så man kan lätt få ihop en mil.
Nej men det finns massor med stigar så man kan lätt få ihop en mil.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 19:53Kul,
jag kommer med största sannolikhet!
Kul,
jag kommer med största sannolikhet!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:49Hej!
Ska försöka vara med!
(både på testrundan den 23e och på loppet i sig 🙂Ursäkta en dum fråga från en utböling.... Vilsta raststuga... är det den stora byggnaden med lixom ute"servering", eller finns det ngn annan stuga som jag missat?
undrar Liv
Hej!
Ska försöka vara med!
(både på testrundan den 23e och på loppet i sig 🙂
Ursäkta en dum fråga från en utböling.... Vilsta raststuga... är det den stora byggnaden med lixom ute"servering", eller finns det ngn annan stuga som jag missat?
undrar Liv
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 23:01Du har helt rätt Liv det är den stugan och jag skulle tro att det är samling vid spårkartan vid sidan om spåret/portalen.Kanske att vi ses där,vi som tränar intervaller på måndagar i Vilsta har pratat om att delta på testrundan.vi brukar vara 10-20 st.
Du har helt rätt Liv det är den stugan och jag skulle tro att det är samling vid spårkartan vid sidan om spåret/portalen.Kanske att vi ses där,vi som tränar intervaller på måndagar i Vilsta har pratat om att delta på testrundan.vi brukar vara 10-20 st.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:52Jamen vad bra! Då får jag chansen att träffa er åxå 🙂
Är tanken att vi springer rundan gemensamt (vilket tempo isf?)?
Jamen vad bra! Då får jag chansen att träffa er åxå 🙂
Är tanken att vi springer rundan gemensamt (vilket tempo isf?)?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:34Jag har ingen möjlighet att springa imorgon kväll men planerar en tur någon gång på förmiddagen. Är svarta milen snitslad och klar?
/Andreas
Jag har ingen möjlighet att springa imorgon kväll men planerar en tur någon gång på förmiddagen. Är svarta milen snitslad och klar?
/Andreas
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:35Jo, det är svart/gul snitsling. Vi var ca 20 som testade banan i kväll.
Tack alla som ställde upp. Vi som har jobbat med banan fick värdeful information om var vi behöver ha tydligare markeringar.
Jo, det är svart/gul snitsling. Vi var ca 20 som testade banan i kväll.
Tack alla som ställde upp. Vi som har jobbat med banan fick värdeful information om var vi behöver ha tydligare markeringar.