Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tränings-tävlings-serie i Kalmartrakten med 9st deltävlingar, varav man behöver delta i minst 5st för att vara med i sammandraget för säsongen.

Alla deltävlingar går på söndagar kl. 11.00 (10.30 för ungdomar).

Kalmar OK, Högby IF, Glasrikets RC och Åle

Kanon-jobb du gör Markus..!
Hoppas att det blir deltagare oxo av dina så fantastiskt envisa evenemangstips. Tråkigt nog bor jag så långt norrut så mig slipper du denna säsongen....hehe.
Hoppas nu att några som varit med tidigare skriver någe kul i dom oli

Kjell: det brukar vara mellan 15-40 startande. Och det roliga är att man vet aldrig hur underlaget är!

Nu när alla datum blivit klara kan jag konstatera att jag kommer kunna delta i så många som 8 av 9st deltävlingar! 🙂 Trodde några skulle krocka med de 3-4st helger då jag har tävlingar inomhus, men faktiskt ingen krock alls. Även Smålands Friidrottsförb

Markus då måste friidrottsförbundet flytta på årsmötet!!! 😉

Hehe, ja just det... hur tänker de egentligen, man kan ju inte krocka med vintercupen?? 😉 Ska genast kräva att mötet flyttas.

Visst var jag snäll med datumen Markus? Tittade faktiskt noga på tävlingskalendern och frångick någon/några gånger 2v intervallet. Gjorde t.o.m uppehåll för VSM som jag själv inte bestämt mig för att köra eller inte än

Jepp... 🙂 Annars har du ju sagt att det kan tänkas krocka med någon/några inomhustävlingar, så jag hade inte väntat mig att du skulle ta så stor hänsyn till dem. Faktum är ju trots allt att det inte är sååå många av VC-deltagarna som åker ner till Sunna