Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då var det dags för vintercupen igen.
I år kör vi 9st deltävlingar och den första arrangeras av Glasrikets RC i Svartbäcksmåla.
Detta är ett samarrangemang av Kalmar OK, Högby IF, Glasrikets RC samt Kalmar RC.
Se det mer som ett kul inslag i träningen än

Jag hade tänkt delta men får tyvärr avstå pga ordinerad löpvila efter Kiropraktor-ingrepp (uträtning av ryggrad, börjar jag springa för tidigt är risken stor att jag faller tillbaka i det sneda läget).

Räknar dock med att vara på benen igen till deltävli

Jag noterade det. Vore skönt om du kom tillrätta med dina problem nu. Annars kan du få svårt att hålla den där minuten 😉

Jorå, det fattar väl jag också att jag inte kan slå dig med så mycket som 1min/km när du gör såpass stora framsteg som du gör - om jag bara kan hålla på med den senaste tidens fjantiga typ "varannan dag-träning".

Men nu kommer ju mina problem lösas så ja

Markus > Vi kanske kan delta i handikappklassen du och jag. Bara för att man ska förtjäna fikat efteråt 🙂

Handikappklassen? Man skulle iofs kunna promendera runt banan så har man deltagit, men jag hade ju tänkt hjälpa till som funktionär, och/eller vara fotograf...

Just det, fotograf får nog vara min stora uppgift denna vintercupen... Jag kanske ska ställa mig i en brant backe på toppen och ta kort när alla är som tröttast 🙂

Ha, jag ska STUDSA uppför 🙂

Har jag gett dig tillåtelse att använda mina studsben? Som du märkte igår är det inge vidare studs i dom just nu. Fast det är kanske för att jag fått dina stela ben och du mina studsiga...

Nä, nä... Jag har fått tillbaks MINA snabba ben. Du vet dem som krossade dig när du var duktig i allt 😉