Quote from Guest on 11 November 2008, 18:05Då var det dags för vintercupen igen.
I år kör vi 9st deltävlingar och den tredje arrangeras av Kalmar OK med omkl. o dusch i Smedby vid KOK-stugan.
Detta är ett samarrangemang av Kalmar OK, Högby IF, Glasrikets RC samt Kalmar RC.
Se det mer som ett kul
Då var det dags för vintercupen igen.
I år kör vi 9st deltävlingar och den tredje arrangeras av Kalmar OK med omkl. o dusch i Smedby vid KOK-stugan.
Detta är ett samarrangemang av Kalmar OK, Högby IF, Glasrikets RC samt Kalmar RC.
Se det mer som ett kul
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 18:15Är det inte den där 9,53km-rundan som i fjol? Eller blir den förlängd så det blir 10km?
Är det inte den där 9,53km-rundan som i fjol? Eller blir den förlängd så det blir 10km?
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 20:03Jodå det blir samma som ifjol, men när man reggar en tävling finns bara 5 o 10 km att förbocka.
Ev. lite ändrad banläggning beroende på väder o vind tänkte jag säga. Har inte rekat banan så jag vet inte hur den ser ut i år än. Men vi kommer ha mätt den gi
Jodå det blir samma som ifjol, men när man reggar en tävling finns bara 5 o 10 km att förbocka.
Ev. lite ändrad banläggning beroende på väder o vind tänkte jag säga. Har inte rekat banan så jag vet inte hur den ser ut i år än. Men vi kommer ha mätt den gi