Quote from Guest on 20 November 2010, 17:05Boka sista helgen i februari!!
Löpning 8,6km-Cykel 17,2km-Skidor 8,2kmAnmälan
postgiro 195448-6. Ange då namn, adress, förening och telefonnummer. Sista anmälningsdatum 20FebEfteranmälan på tävlingsdagen, senast 1 timme innan start. OBS! Antalet platser
Boka sista helgen i februari!!
Löpning 8,6km-Cykel 17,2km-Skidor 8,2km
Anmälan
postgiro 195448-6. Ange då namn, adress, förening och telefonnummer. Sista anmälningsdatum 20FebEfteranmälan på tävlingsdagen, senast 1 timme innan start. OBS! Antalet platser
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:15Jag kanske är helt borta... Men det står ingenstans vilken stad/ort tävlingen är?
Edit: Jaha, Umeå stod det ju mitt i texten.
Jag kanske är helt borta... Men det står ingenstans vilken stad/ort tävlingen är?
Edit: Jaha, Umeå stod det ju mitt i texten.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:01Är skidåkningen skate eller klassiskt?
Är skidåkningen skate eller klassiskt?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:46De flesta åker skate men det går bra att köra klassiskt också. Båda är tillåtet!
De flesta åker skate men det går bra att köra klassiskt också. Båda är tillåtet!
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 00:23Oj, nu längtar jag hem till Ume´!!
Jag var aktiv i Umeå Triathlon Club i början på 90-talet men bor numer i Östergötland. Vad skoj det vore att "vända hem" för UmeKrampen!
Lycka till med tävlingen! - Kunde man anmäla sig en timme före start....? Kanske s
Oj, nu längtar jag hem till Ume´!!
Jag var aktiv i Umeå Triathlon Club i början på 90-talet men bor numer i Östergötland. Vad skoj det vore att "vända hem" för UmeKrampen!
Lycka till med tävlingen! - Kunde man anmäla sig en timme före start....? Kanske s
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 14:18OBS! Start 11:00
OBS! Start 11:00
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:35För en som inte hittar så speciellt bra på Nydala, är det "snitslat/skyltat" i de korsningar där man ska svänga? om inte hur vet jag när jag ska svänga av spåret (karta?)
För en som inte hittar så speciellt bra på Nydala, är det "snitslat/skyltat" i de korsningar där man ska svänga? om inte hur vet jag när jag ska svänga av spåret (karta?)