Quote from Guest on 4 November 2009, 06:49Tävlingen hålls av Glasrikets Running Club
www.vinterkuppen.se
Tävlingen hålls av Glasrikets Running Club
http://www.vinterkuppen.se
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 06:59Haha, vari består bedrägeriet?
Haha, vari består bedrägeriet?
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 08:11Vintercupen stavas med C och ett P, ändrar du Lars?
Jag har också tänkt springa.
Banan är "Svarta femman" i Svartbäcksmåla (Nybro), som är mkt kuperad.www.vintercupen.se
Vintercupen stavas med C och ett P, ändrar du Lars?
Jag har också tänkt springa.
Banan är "Svarta femman" i Svartbäcksmåla (Nybro), som är mkt kuperad.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 20:44OK, trodde det var nåt skämtsamt / dubbeltydigt med namnet. Det var inte meningen att klanka ner på stavníngen.
OK, trodde det var nåt skämtsamt / dubbeltydigt med namnet. Det var inte meningen att klanka ner på stavníngen.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:22Efter att ha provsprungit banan igår kan jag förtydliga "mycket kuperad" med att det här och där finns branta backar både upp & ner, medan andra partier är flackare. Bättre hade varit om det vore mer lam kuperat längs hela banan, dvs man slipper både flac
Efter att ha provsprungit banan igår kan jag förtydliga "mycket kuperad" med att det här och där finns branta backar både upp & ner, medan andra partier är flackare. Bättre hade varit om det vore mer lam kuperat längs hela banan, dvs man slipper både flac
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:09Markus; inte fega alltså 😉
Markus; inte fega alltså 😉