Quote from Guest on 2 January 2011, 19:19Västerås Löparklubb bjuder in till den tredje deltävlingen av vinterserien.
Tävlingsplats är Björnön och banorna kommer att gå dels på plogat elljusspår och dels på cykelbana. Det blir tre sträckor, en kortbana på cirka 1 km, en mellanbana på drygt 3 km
Västerås Löparklubb bjuder in till den tredje deltävlingen av vinterserien.
Tävlingsplats är Björnön och banorna kommer att gå dels på plogat elljusspår och dels på cykelbana. Det blir tre sträckor, en kortbana på cirka 1 km, en mellanbana på drygt 3 km
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 19:29Vad är vinterserien?
Vad är vinterserien?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 08:56Det är en terrängtävling med 5 deltävlingar på 5 olika platser i Västmanland, förutom Västerås så är det Köping, Kungsör, Götlunda och Hallstahammar. Alla får vara med och springa på Björnön, men endast de som representerar någon av arrangörsföreningarna
Det är en terrängtävling med 5 deltävlingar på 5 olika platser i Västmanland, förutom Västerås så är det Köping, Kungsör, Götlunda och Hallstahammar. Alla får vara med och springa på Björnön, men endast de som representerar någon av arrangörsföreningarna
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 16:39Ett trevligt arrangemang som pågått i 20 år tror jag det är.
Ett trevligt arrangemang som pågått i 20 år tror jag det är.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:30Åhå, tycker det verkar vara lite väl korta distanser för min smak..
Åhå, tycker det verkar vara lite väl korta distanser för min smak..
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 08:46Jo Magnus, jag är väl egentligen benägen att hålla med. Jag ser det som en roligare form av snabbdistansträning (blir inte så många sådana för mig under denna årstid..). Sen kan man ju köra en lååång uppvärmning. 😉
Jo Magnus, jag är väl egentligen benägen att hålla med. Jag ser det som en roligare form av snabbdistansträning (blir inte så många sådana för mig under denna årstid..). Sen kan man ju köra en lååång uppvärmning. 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 00:49Det skulle vara jäklarns skoj att ha en riktig halvmara i Västerås, tex västeråsfjärden runt som diskuterades i en annan tråd. Halvmaran som går i rocklundaskogen känns mer som ett entusiastlopp än för den breda massan? Kanske nåt för vlk att dra i?
Det skulle vara jäklarns skoj att ha en riktig halvmara i Västerås, tex västeråsfjärden runt som diskuterades i en annan tråd. Halvmaran som går i rocklundaskogen känns mer som ett entusiastlopp än för den breda massan? Kanske nåt för vlk att dra i?