Quote from Guest on 5 October 2009, 18:58Kvarnsvedens GoIF Friidrott i Borlänge inbjuder till Vintervarvet lördag 7 november 2009. Lättlöpt bana 14 km i naturskönt område längs Dalälven.
Hemsida http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155
Kvarnsvedens GoIF Friidrott i Borlänge inbjuder till Vintervarvet lördag 7 november 2009. Lättlöpt bana 14 km i naturskönt område längs Dalälven.
Hemsida http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:08Länken funkade inte för mig. Letade mig fram till denna istället:
http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155Ska bli kul att ha nåt att fortsätta löpträna för nu efter Halv-Lidingö...
Länken funkade inte för mig. Letade mig fram till denna istället:
http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=286155
Ska bli kul att ha nåt att fortsätta löpträna för nu efter Halv-Lidingö...
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 20:40Just det, det verkar som om Kvarnsveden alldeles nyss har bytt hemsida. Nu har jag uppdaterat länken.
Just det, det verkar som om Kvarnsveden alldeles nyss har bytt hemsida. Nu har jag uppdaterat länken.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:35Man kan ju springa 42 km också!
Större valuta för pengarna 😉
Man kan ju springa 42 km också!
Större valuta för pengarna 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:51Kanon Eva att ni nu erbjuder den här kortare sträckan!!!?...men ändå långa varianten av ett kortare lopp. Kan man inte kalla den för Kvartsmarathon plus+....tror att många skulle uppskatta av att ha kutat ett kvartsmarathon+ mer än en 14 km liksom.??...Tj
Kanon Eva att ni nu erbjuder den här kortare sträckan!!!?...men ändå långa varianten av ett kortare lopp. Kan man inte kalla den för Kvartsmarathon plus+....tror att många skulle uppskatta av att ha kutat ett kvartsmarathon+ mer än en 14 km liksom.??...Tj
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:41Hej Kjell, jag är inte med i arrangörsklubben! Det är Kvarnsveden som arrangerar, min klubb Borlänge Löparklubb är bara med som inhyrda flaggvakter i år. Vi kommer dock att ställa upp med ett fullt och fint lag i lagtävlingen i själva Vintermaran (L)
PS.
Hej Kjell, jag är inte med i arrangörsklubben! Det är Kvarnsveden som arrangerar, min klubb Borlänge Löparklubb är bara med som inhyrda flaggvakter i år. Vi kommer dock att ställa upp med ett fullt och fint lag i lagtävlingen i själva Vintermaran (L)
PS.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:15Jag springer först Vintervarvet och sedan byter jag av Eva som flaggvakt. Ska fundera ut en fin heja-ramsa åt Kjelle. Eller vill du ha en ÖL när du passerar?
Heja Kjelle friskt humör det är det som susen gör!! En gammal ding?
Jag springer först Vintervarvet och sedan byter jag av Eva som flaggvakt. Ska fundera ut en fin heja-ramsa åt Kjelle. Eller vill du ha en ÖL när du passerar?
Heja Kjelle friskt humör det är det som susen gör!! En gammal ding?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:32Haha...man får tacka för dom varma hejjaropen från Eva å Leif....från att ha siktat på 4.50 sänker jag nu detta till 4.40 på rotvallen..?!?
Ja det där med lagtävlingen var väl en liten missräkning förra året...hehehe?????
Sala som väl bara har den där fan
Haha...man får tacka för dom varma hejjaropen från Eva å Leif....från att ha siktat på 4.50 sänker jag nu detta till 4.40 på rotvallen..?!?
Ja det där med lagtävlingen var väl en liten missräkning förra året...hehehe?????
Sala som väl bara har den där fan
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:33Usch nu blev jag frestad!!!!
Usch nu blev jag frestad!!!!
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:46Kjell, det finns två klubbar i Borlänge som har långlöpning på programmet. Den ena klubben är Kvarnsvedens IF Friidrott som hittills har varit den stora klubben och som flera gånger har vunnit lagtävlingen och därmed fått arrangera Vintermarathon. Den and
Kjell, det finns två klubbar i Borlänge som har långlöpning på programmet. Den ena klubben är Kvarnsvedens IF Friidrott som hittills har varit den stora klubben och som flera gånger har vunnit lagtävlingen och därmed fått arrangera Vintermarathon. Den and