Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har en fråga om "min" partner.

Jag har honom instäld på 4,14 när jag åker längdskidor men vissa pass åker jag lugnare i, som i dag t.ex. Då var min tid 4,34 min/km men ändå stod det att jag kom först med x antal min som jag nu inte kommer ihåg...

Hur ka

Har för mig att din virtuella partner inte funkar så bra när språket INTE är engelska. Dubbelnegation där men frågan är alltså, vilket språk har du på klockan?

Engelska? Aj då, då vet jag inte vad som kan spöka.

Övriga språk? Aj då, byt till engelska!

Jag har svenska på klockan. Tycker det borde fungera efter som man är svensk vill man ju ha det

Då finns det som sagt risk för problem, men det är upp till dig.
I Sverige bör väl alla ha tillräckligt goda kunskaper för att använda engelska. Om inte så är det dags att börja öva. Språkkunskaper kan man inte få för lite av 🙂

Nej vist är det bra att kuna engelska. Men vad ska skilnade vara på Engelska och Svenska?

Det borde inte vara någon skillnad, men när det gäller data så gäller inte 1 och 0 utan ofta något mitt emellan 😀
Jag sitter som utvecklare för ett system där det just nu inte fungerar alls bra att använda engelska eftersom vi har en fet bugg just för de

Problemet är översättningen som Johan skriver.
Någonstans har detta varit uppe till diskussion tidigare, man har helt enkelt felöversatt så att man är "före" den virtuella parnern både när man är "före" och "efter".
Hittar inte det gamla inlägget, kan v

Kan ju bara tala för mig själv och min 310XT.

Har firmware 2.70

När jag ligger efter min V.P så är jag efter.

Springer jag fortare än vad min V.P är inställd på så ligger jag före.

Har svenska inställt som språk på min klocka......

Works for me 🙂