Quote from Guest on 29 March 2010, 11:56Hej!
Är igång med min nya fina 310 XT nu och har kört första rundan =) Bra att få påminnelse för varje kilometer vilket tempo man har! Har fört över resultatet på funbeat också, great!!
Nu försöker jag förstå mig på då hur jag ska få igång att köra Vir
Hej!
Är igång med min nya fina 310 XT nu och har kört första rundan =) Bra att få påminnelse för varje kilometer vilket tempo man har! Har fört över resultatet på funbeat också, great!!
Nu försöker jag förstå mig på då hur jag ska få igång att köra Vir
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 12:06Hur man aktiverar Virtual Partner och ändrar tempo beskrivs på sid 13-14 i den svenska manualen. Det borde inte vara några problem?
http://www8.garmin.com/manuals/Forerunner310XT_SVAnvandarhandbok.pdf
Hur man aktiverar Virtual Partner och ändrar tempo beskrivs på sid 13-14 i den svenska manualen. Det borde inte vara några problem?
http://www8.garmin.com/manuals/Forerunner310XT_SVAnvandarhandbok.pdf
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 12:36Har inte klockan med mej nu (till skillnad från min förra 405:a!!!) men vill minnas att du gör så här...
-Bläddra upp/ner tills du är på skärmen med VP:n
-HÅLL NER en blädderpil ett par sek. tills tempot börjar ändra sej
-Nu kan du finjustera tills du ham
Har inte klockan med mej nu (till skillnad från min förra 405:a!!!) men vill minnas att du gör så här...
-Bläddra upp/ner tills du är på skärmen med VP:n
-HÅLL NER en blädderpil ett par sek. tills tempot börjar ändra sej
-Nu kan du finjustera tills du ham
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:25Det där går inte att göra på en 305:a eller?
Det där går inte att göra på en 305:a eller?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:27Vet ej, har aldrig använt en 305:a
Vet ej, har aldrig använt en 305:a
Quote from Camilla Höög on 29 March 2010, 22:30Virtuell partner går att köra på en 305:a. Går att köra gamla rundor eller mot tempo på valfri sträcka.
Virtuell partner går att köra på en 305:a. Går att köra gamla rundor eller mot tempo på valfri sträcka.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:36Vet du om det går att ändra tempo på en befintlig runda?
Virtual Partner har jag använt på 305:an och det funkar bra men vill kunna ändra tempot.
Vet du om det går att ändra tempo på en befintlig runda?
Virtual Partner har jag använt på 305:an och det funkar bra men vill kunna ändra tempot.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 10:10Hej på er tack för svar!
jo jag har ju hittat under Inställningar - övriga inställningar Virtuell kompis och - och väljer PÅ. Men sedan att få fram själva sidan Virtual Partner lyckas jag inte med - som man se i manualen på sid 14. Håller in pil-ned k
Hej på er tack för svar!
jo jag har ju hittat under Inställningar - övriga inställningar Virtuell kompis och - och väljer PÅ. Men sedan att få fram själva sidan Virtual Partner lyckas jag inte med - som man se i manualen på sid 14. Håller in pil-ned k
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 12:09Namnen på menyerna tyder på att du har klockan på läge "övrigt" och inte "löpning". Jag har bara använt virual partner i det senare läget. Eftersom det i första inlägget låter om om du springer så kör vi på det:
- Tryck och håll inne mode-knappen. Du får
Namnen på menyerna tyder på att du har klockan på läge "övrigt" och inte "löpning". Jag har bara använt virual partner i det senare läget. Eftersom det i första inlägget låter om om du springer så kör vi på det:
- Tryck och håll inne mode-knappen. Du får
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 15:44Ah! Tusen tack Staffan - nu hänger jag med! 😀
Jättebra förklaring.
Ah! Tusen tack Staffan - nu hänger jag med! 😀
Jättebra förklaring.