Quote from Guest on 16 March 2011, 22:02Har via menyn TRAINING - WORKOUTS - QUICK - "Dist&Speed" satt in Distans + Hastighet
Vill nu använda dessa data som "virtuell kompis" vid mina rundor men hur kopplar jag in den ? Kan någon tipsa - tack!
Har via menyn TRAINING - WORKOUTS - QUICK - "Dist&Speed" satt in Distans + Hastighet
Vill nu använda dessa data som "virtuell kompis" vid mina rundor men hur kopplar jag in den ? Kan någon tipsa - tack!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 22:12Training -> Training options -> Virtual partner -> ON
Training -> Training options -> Virtual partner -> ON
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:42tack men hur får jag fram den virtuella partnern så att jag ser om jag ligger före eller efter ?
tack men hur får jag fram den virtuella partnern så att jag ser om jag ligger före eller efter ?
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:55Stega med pilknapparna så kommer du till en skärm med ett ljust övre fält där du ser dig själv och partnern och ett svart undre fält som visar hur långt före eller efter du ligger.
Edit: Det nedre fältet är svart när du ligger efter och ljust när du ligg
Stega med pilknapparna så kommer du till en skärm med ett ljust övre fält där du ser dig själv och partnern och ett svart undre fält som visar hur långt före eller efter du ligger.
Edit: Det nedre fältet är svart när du ligger efter och ljust när du ligg
Quote from Camilla Höög on 17 March 2011, 13:56Tryck upp eller ned till den skärmen.
Tryck upp eller ned till den skärmen.