Quote from Guest on 28 April 2009, 21:10Torsdagen den 23 juli avgörs för första gången Viruddenloppet i
När på sydöstra Gotland. När IF arrangerar och man kan välja på två olika banor, 6 km och 11½ km.http://www.virudden.se/loppet
Välkommen till När och Gotland!
Torsdagen den 23 juli avgörs för första gången Viruddenloppet i
När på sydöstra Gotland. När IF arrangerar och man kan välja på två olika banor, 6 km och 11½ km.
Välkommen till När och Gotland!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:20Nytt lopp på Gotland!!
Nytt lopp på Gotland!!
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:53Nu är det drygt två veckor kvar till loppet, man kan anmäla sig fram till den 20 juli... Kom till När om du är på Gotland den 23:e!
Nu är det drygt två veckor kvar till loppet, man kan anmäla sig fram till den 20 juli... Kom till När om du är på Gotland den 23:e!
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 16:40Anmälningstiden är framflyttad, det går att anmäla sig till och med onsdagen den 22 juli.
Klockan 19:00 på torsdag går startskottet.
Läs mer och anmäl dig på http://www.virudden.se/loppet
Anmälningstiden är framflyttad, det går att anmäla sig till och med onsdagen den 22 juli.
Klockan 19:00 på torsdag går startskottet.
Läs mer och anmäl dig på http://www.virudden.se/loppet
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 18:14Jag har tänkt vara med, har gått med bruten arm i 4 veckor nu, men hinner köra några pass innan... så det får gå som det går. kul att bara vara med!!
Jag har tänkt vara med, har gått med bruten arm i 4 veckor nu, men hinner köra några pass innan... så det får gå som det går. kul att bara vara med!!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:40Fy rackarns nu har jag 3 st pass i benen, men det längsta på 3,5 km...efter olyckan med armen. men med vilja och lite tur ska jag nog ta mig runt 6 km slingan.... Ska bli kul att testa i alla fall.
kanske smartast att inte springa i morgon också utan ta
Fy rackarns nu har jag 3 st pass i benen, men det längsta på 3,5 km...efter olyckan med armen. men med vilja och lite tur ska jag nog ta mig runt 6 km slingan.... Ska bli kul att testa i alla fall.
kanske smartast att inte springa i morgon också utan ta
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:40Lycka till Robban...vi håller tummarna (Å vet att du kommer att fixa det..?!) Ta det nu bara lite lugnare i början å försök att spara lite krafter till slutspurten...så blir det ju faan så myche roligare oxså.;)
Lycka till Robban...vi håller tummarna (Å vet att du kommer att fixa det..?!) Ta det nu bara lite lugnare i början å försök att spara lite krafter till slutspurten...så blir det ju faan så myche roligare oxså.;)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 22:41Jaaa!! Kjelle jag tog mig runt....utan att gå en meter. känner mig skitnöjd. trots att jag kom sist på 6km loppet,men det gör mig ingenting. det viktigaste är att jag GJORDE det!!
Supernöjd ändå, det va vackert väder och en fin bana, kommer bli fler tävl
Jaaa!! Kjelle jag tog mig runt....utan att gå en meter. känner mig skitnöjd. trots att jag kom sist på 6km loppet,men det gör mig ingenting. det viktigaste är att jag GJORDE det!!
Supernöjd ändå, det va vackert väder och en fin bana, kommer bli fler tävl
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 22:51Kanon-grattis Robban;););)
Kanon-grattis Robban;););)
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 16:04Kul att du är nöjd med loppet Robban! Grattis!
Kul att du är nöjd med loppet Robban! Grattis!