Quote from Guest on 18 June 2008, 21:07Jag skulle vidare önska att jag kunde se hur stor %-sats jag uppfyllt av mitt/mina mål på min startsida. T.ex. har jag ett mål att promenera ett visst antal minuter i veckan..skulle va kul att se hur mkt man betat av so far för veckorna..
Jag skulle vidare önska att jag kunde se hur stor %-sats jag uppfyllt av mitt/mina mål på min startsida. T.ex. har jag ett mål att promenera ett visst antal minuter i veckan..skulle va kul att se hur mkt man betat av so far för veckorna..
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 21:17Syns inte det på ett ungefär redan? Den här lilla "mätaren" eller vindrutetorkaren som jag kallar den... (H)
Syns inte det på ett ungefär redan? Den här lilla "mätaren" eller vindrutetorkaren som jag kallar den... (H)
Quote from mårten jansson on 19 June 2008, 15:55Det beror på.. Om Britta verkligen menar startsidan så gör det ju inte det. På min träning gör det! Men det tycker jag räcker..
Det beror på.. Om Britta verkligen menar startsidan så gör det ju inte det. På min träning gör det! Men det tycker jag räcker..
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:33Trycker jag på min startsida så syns iaf min målmätare ...
Trycker jag på min startsida så syns iaf min målmätare ...
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:42Har alltid funnits på min startsida. En gång i tiden fanns det en annan startsida men den tog ju Olle bort.
Om du nu av nån anledning inte har (kvar) den på din startsida kan du lägga till den genom att klicka på "Välj vad som ska visas på sidan!" under
Har alltid funnits på min startsida. En gång i tiden fanns det en annan startsida men den tog ju Olle bort.
Om du nu av nån anledning inte har (kvar) den på din startsida kan du lägga till den genom att klicka på "Välj vad som ska visas på sidan!" under
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 16:18ja! 😀 jag hade sökt under anpassa startsidan förut..men missat mina mål! tacktack 🙂
ja! 😀 jag hade sökt under anpassa startsidan förut..men missat mina mål! tacktack 🙂