Quote from Guest on 14 June 2010, 13:30Hejsan
Går det att få visningen % av maxpuls i 305:an i något av infofälten.
Har letat men ej hittat.
Man kan ju få fram det i historiken så det borde ju gå att ställa in även för visning i infofälten........//Urban
Hejsan
Går det att få visningen % av maxpuls i 305:an i något av infofälten.
Har letat men ej hittat.
Man kan ju få fram det i historiken så det borde ju gå att ställa in även för visning i infofälten........
//Urban
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 13:40Jag kollade nu och hittar inte heller något. Det närmsta är väl pulszonen, men den blir ju lite trubbig.
Jag kollade nu och hittar inte heller något. Det närmsta är väl pulszonen, men den blir ju lite trubbig.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:54Gå in på settings-general-units-% of max
Edit: sen måste du ju ha heartrate som ett av fälten i displayen så klart. 🙂
Gå in på settings-general-units-% of max
Edit: sen måste du ju ha heartrate som ett av fälten i displayen så klart. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:53Inställningar-allmänt-enheter med svenska menyer 😉
Inställningar-allmänt-enheter med svenska menyer 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:52Så systemutvecklare jag är så måste jag säga att Garmingränssnittet sannerligen endast riktar sig till de som utvecklat det. Maken till oanvänbart gränssnitt har man inte sett sen Sony Eriksson släppte några färgskärmsmobiler kring sekelskiftet.
Så systemutvecklare jag är så måste jag säga att Garmingränssnittet sannerligen endast riktar sig till de som utvecklat det. Maken till oanvänbart gränssnitt har man inte sett sen Sony Eriksson släppte några färgskärmsmobiler kring sekelskiftet.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:42Hmmm.......med andra ord så måste man välja om man vill se pulsen i slag eller %.
Jag skulle vilja se slag/min i ett "infofält" och % i ett annat, men det verkar inte vara möjligt eller...........//Urban
Hmmm.......med andra ord så måste man välja om man vill se pulsen i slag eller %.
Jag skulle vilja se slag/min i ett "infofält" och % i ett annat, men det verkar inte vara möjligt eller...........
//Urban
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 19:24Någon som har någon sorts uppdatering på denna front?
Någon som har någon sorts uppdatering på denna front?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:16På 310an kan man välja HR, HR-%MAX och HR-%HRR i rutorna. Det är inte så enkelt att du glömt fylla i din vilopuls och/eller maxpuls i dina personliga inställningar?
På 310an kan man välja HR, HR-%MAX och HR-%HRR i rutorna. Det är inte så enkelt att du glömt fylla i din vilopuls och/eller maxpuls i dina personliga inställningar?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:01Jag har en 305, och där får man bara fylla i kön, födelseår och vikt. Inte mer specifikt ang puls
Jag har en 305, och där får man bara fylla i kön, födelseår och vikt. Inte mer specifikt ang puls
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:21Du kan ställa in maxpuls under: Settings / (sport) / HR Zones. Du kan däremot inte visa puls och % samtidigt som man verkar kunna göra på 310an.
Du kan ställa in maxpuls under: Settings / (sport) / HR Zones. Du kan däremot inte visa puls och % samtidigt som man verkar kunna göra på 310an.