Quote from Guest on 3 April 2007, 19:11Det är lite svårt att jämföra min träning med andra i min topplista eftersom de registrerade sig på funbeat vid olika datum. Vad jag förstår visas träning för de senaste 30 dagarna men eftersom de senaste 30 dagarna är beroende av när man började registre
Det är lite svårt att jämföra min träning med andra i min topplista eftersom de registrerade sig på funbeat vid olika datum. Vad jag förstår visas träning för de senaste 30 dagarna men eftersom de senaste 30 dagarna är beroende av när man började registre
Quote from Emma Sjöberg on 3 April 2007, 19:21Men.. när alla varit med i 30 dagar så blir det ju rätt.. oavsett när man började eller vilket datum det är.. det rullar ju bara på!
Men.. när alla varit med i 30 dagar så blir det ju rätt.. oavsett när man började eller vilket datum det är.. det rullar ju bara på!
Quote from Andreas Björklund on 3 April 2007, 19:25Ett tips är att klicka på den lilla rutan i det övre högra hörnet precis vid topplistan. Där kan du ställa in antalet dagar du vill jämföra bakåt i tiden och ändra från dag till dag fram tills dess att du varit med i 30 dagar! =)
Ett tips är att klicka på den lilla rutan i det övre högra hörnet precis vid topplistan. Där kan du ställa in antalet dagar du vill jämföra bakåt i tiden och ändra från dag till dag fram tills dess att du varit med i 30 dagar! =)
Quote from mårten jansson on 3 April 2007, 19:58Det sker ju ingen nollställning, det är alltid de senaste 30 dagarna...
Det sker ju ingen nollställning, det är alltid de senaste 30 dagarna...
Quote from Funbeat user on 3 April 2007, 20:07Tack för hjälpen. 🙂
Tack för hjälpen. 🙂