Quote from Guest on 30 October 2014, 18:29Är det bara jag som inte kan se vilken sorts aktivitet det rör sig om när man går in på "Visa hela passet"?
BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/f87bc4ff-e5f1-4737-b0ec-a440afbc55d0_zps8eb975a1.jpg
Borde det inte stå där någonstans
Är det bara jag som inte kan se vilken sorts aktivitet det rör sig om när man går in på "Visa hela passet"?
Borde det inte stå där någonstans
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 18:39Det kan man ju tycka. Jag ser inte heller någonting på mina pass. Undrar hur länge det varit så?...
Det kan man ju tycka. Jag ser inte heller någonting på mina pass. Undrar hur länge det varit så?...
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 18:42Ah så det är inte bara min dagbok då! Det var en kommentar i min träningsdagbok för någon vecka sen som fick mig att notera det, men det kan ha varit så långt innan dess också för det mesta vet man ju vad man gjort och tittar inte aktivt efter träningstyp
Ah så det är inte bara min dagbok då! Det var en kommentar i min träningsdagbok för någon vecka sen som fick mig att notera det, men det kan ha varit så långt innan dess också för det mesta vet man ju vad man gjort och tittar inte aktivt efter träningstyp
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 20:11Hm, jag märkte det också för bara några dagar sedan. Och jag tror - utan att kunna säga säkert - att det är sånt jag lite automatiskt noterar. Så min gissning är att det är ett relativt nyligt fenomen.
Hm, jag märkte det också för bara några dagar sedan. Och jag tror - utan att kunna säga säkert - att det är sånt jag lite automatiskt noterar. Så min gissning är att det är ett relativt nyligt fenomen.
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 21:0221 oktober vet jag med säkerhet att det saknades, tack vare en kommentar i träningsdagboken 🙂
21 oktober vet jag med säkerhet att det saknades, tack vare en kommentar i träningsdagboken 🙂
Quote from Camilla Höög on 30 October 2014, 21:46Aktiviteten står i titeln på webbsidan. Titeln hamnar på fliken för webbsidan.
Det borde ju så klart även stå med på själva webbsidan (före datumet). Det är få som kollar titeln.
Aktiviteten står i titeln på webbsidan. Titeln hamnar på fliken för webbsidan.
Det borde ju så klart även stå med på själva webbsidan (före datumet). Det är få som kollar titeln.
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2014, 08:44Så har jag det också, men inget som jag varken har märkt eller fått några kommentarer om. Kollade dock hur det ser ut i 2006 års kalender, och där saknas också aktiviteten. Gissar på att det är ett fel som rör hela ens kalender, oavsett när passet reggade
Så har jag det också, men inget som jag varken har märkt eller fått några kommentarer om. Kollade dock hur det ser ut i 2006 års kalender, och där saknas också aktiviteten. Gissar på att det är ett fel som rör hela ens kalender, oavsett när passet reggade
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 14:30Ajdå, det verkar ju dumt att behöva titta på fliken. Nu har vi fixat detta lilla missöde! Tack för rapporten!
Ajdå, det verkar ju dumt att behöva titta på fliken. Nu har vi fixat detta lilla missöde! Tack för rapporten!
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 14:35Tack (t+)
Tack (t+)