Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVIsa hela passet
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som inte kan se vilken sorts aktivitet det rör sig om när man går in på "Visa hela passet"?

BILD:http://i243.photobucket.com/albums/ff148/LadyG_photo/f87bc4ff-e5f1-4737-b0ec-a440afbc55d0_zps8eb975a1.jpg

Borde det inte stå där någonstans

Det kan man ju tycka. Jag ser inte heller någonting på mina pass. Undrar hur länge det varit så?...

Ah så det är inte bara min dagbok då! Det var en kommentar i min träningsdagbok för någon vecka sen som fick mig att notera det, men det kan ha varit så långt innan dess också för det mesta vet man ju vad man gjort och tittar inte aktivt efter träningstyp

Hm, jag märkte det också för bara några dagar sedan. Och jag tror - utan att kunna säga säkert - att det är sånt jag lite automatiskt noterar. Så min gissning är att det är ett relativt nyligt fenomen.

21 oktober vet jag med säkerhet att det saknades, tack vare en kommentar i träningsdagboken 🙂

Aktiviteten står i titeln på webbsidan. Titeln hamnar på fliken för webbsidan.
Det borde ju så klart även stå med på själva webbsidan (före datumet). Det är få som kollar titeln.

Så har jag det också, men inget som jag varken har märkt eller fått några kommentarer om. Kollade dock hur det ser ut i 2006 års kalender, och där saknas också aktiviteten. Gissar på att det är ett fel som rör hela ens kalender, oavsett när passet reggade

Ajdå, det verkar ju dumt att behöva titta på fliken. Nu har vi fixat detta lilla missöde! Tack för rapporten!

Tack (t+)