Quote from Guest on 4 October 2014, 09:56När man från kalendern visar pass, borde man inte då kunna se den "hemliga kommentaren" ? Som det är nu måste man ta redigera för att kunna läsa den fullständiga kommentaten. Är det bara jag som har det problemet?
Tycker det borde räcka med att se den vi
När man från kalendern visar pass, borde man inte då kunna se den "hemliga kommentaren" ? Som det är nu måste man ta redigera för att kunna läsa den fullständiga kommentaten. Är det bara jag som har det problemet?
Tycker det borde räcka med att se den vi
Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 10:06Hemlig = syns inte låtar som det fungera som det ska. Om de som kan ser din kalendar skulle klicka på pass och sedan ser din hemliga kommentar bli det inte hemlig längre
Hemlig = syns inte låtar som det fungera som det ska. Om de som kan ser din kalendar skulle klicka på pass och sedan ser din hemliga kommentar bli det inte hemlig längre
Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 10:28Jo men det vore bra om man själv kan se sin hemliga kommentar?
Man kan se den i kalendern men inte fullständigt, utan bara de första orden!
Jo men det vore bra om man själv kan se sin hemliga kommentar?
Man kan se den i kalendern men inte fullständigt, utan bara de första orden!
Quote from Tobias Barkman on 6 October 2014, 13:51Jag håller med dig Henrik!
Skulle hemskt gärna kunna se hemliga kommentarer när jag väljer "Visa pass" för mina egna träningspass! Att klicka "Redigera" känns helt fel, det är ju inte redigera man vill göra.
Jag håller med dig Henrik!
Skulle hemskt gärna kunna se hemliga kommentarer när jag väljer "Visa pass" för mina egna träningspass! Att klicka "Redigera" känns helt fel, det är ju inte redigera man vill göra.
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 14:13Nu har vi lagt till så att Hemlig kommentar visas när man tittar på passet också (inte bara vid redigering). Den hemliga kommentaren är självklart bara synlig för dig själv.
Nu har vi lagt till så att Hemlig kommentar visas när man tittar på passet också (inte bara vid redigering). Den hemliga kommentaren är självklart bara synlig för dig själv.