Quote from Guest on 8 March 2010, 09:53Jag undrar om det är möjligt att visa alla löppass man gjort på en viss runda? Skulle ju såklart också vara intressant att vända och vrida lite på datat; Hur snabbt har jag sprungit rundan som snabbast? Vad är snitt-tiden? Och så vidare.
Om det är så att
Jag undrar om det är möjligt att visa alla löppass man gjort på en viss runda? Skulle ju såklart också vara intressant att vända och vrida lite på datat; Hur snabbt har jag sprungit rundan som snabbast? Vad är snitt-tiden? Och så vidare.
Om det är så att
Quote from Camilla Höög on 8 March 2010, 10:03Det finns inte någon sådan funktion idag.
Smidigaste sättet jag känner till för att se den data du eftersöker är att ta fram kalendern. Välja att visa ett helt år. Sök sedan på webbsidan efter träningsrundans namn (förutsätter att du namnger rundorna vet
Det finns inte någon sådan funktion idag.
Smidigaste sättet jag känner till för att se den data du eftersöker är att ta fram kalendern. Välja att visa ett helt år. Sök sedan på webbsidan efter träningsrundans namn (förutsätter att du namnger rundorna vet