Quote from Guest on 31 August 2010, 19:58Klickar jag på länken "Visa rundan stort i nytt fönster" i pratbubblan i en karta, så öppnas nytt webbfönster. Men det är tomt.
Testat på olika versioner av Windows, IE, FF och Chrome. Samma tomma sida.
Klickar jag på länken "Visa rundan stort i nytt fönster" i pratbubblan i en karta, så öppnas nytt webbfönster. Men det är tomt.
Testat på olika versioner av Windows, IE, FF och Chrome. Samma tomma sida.
Quote from Camilla Höög on 31 August 2010, 20:08Det har varit så ett tag nu:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=806554
Det har varit så ett tag nu:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=806554
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:16Men det är så fortfarande, så det är inte fel att Bruse för upp det på agendan igen tycker jag!
Men det är så fortfarande, så det är inte fel att Bruse för upp det på agendan igen tycker jag!
Quote from Camilla Höög on 31 August 2010, 22:49Vem har sagt att det är fel att ta upp det igen? Tänk på att jag är man och då betyder det jag skriver bara det jag skriver 😉
Vem har sagt att det är fel att ta upp det igen? Tänk på att jag är man och då betyder det jag skriver bara det jag skriver 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 07:37Frågan är om Olle läser det här. Det verkar som man får ligga på och tjata på flera sätt om det ska hända något.
Frågan är om Olle läser det här. Det verkar som man får ligga på och tjata på flera sätt om det ska hända något.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 07:42Olle har säkert massor av folk som tjatar om både det ena och andra.
Olle har säkert massor av folk som tjatar om både det ena och andra.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 12:47Jag skulle väl tro att det är välkommet att vi användare påpekar brister som kan förbättras. Är ganska ny på FunBeat och har nu läst ett antal trådar om antingen saker som inte fungerar eller saker man skulle vilja lägga till. Saknar ett svar i dessa disk
Jag skulle väl tro att det är välkommet att vi användare påpekar brister som kan förbättras. Är ganska ny på FunBeat och har nu läst ett antal trådar om antingen saker som inte fungerar eller saker man skulle vilja lägga till. Saknar ett svar i dessa disk
Quote from Elias Engqvist on 1 September 2010, 13:47Jag mailade honom om detta också - han KAN ju ha annat att göra eller ha andra planer med detta ...
Jag mailade honom om detta också - han KAN ju ha annat att göra eller ha andra planer med detta ...
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 13:57Det mest uppenbara är att det är enkelt att kontakta Olle och fråga än att förvänta sig att allt ska lösas NU.
Det mest uppenbara är att det är enkelt att kontakta Olle och fråga än att förvänta sig att allt ska lösas NU.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 14:03Jag håller med Anders om att det ju redan finns en tråd att skriva i.
Det blir ju så många trådar för Olle(och oss) att gå igenom om man startar en ny om samma ämne då och då. 😉
Därmed inte sagt att man inte kan puffa på och höra sig för, hur det går.
Jag håller med Anders om att det ju redan finns en tråd att skriva i.
Det blir ju så många trådar för Olle(och oss) att gå igenom om man startar en ny om samma ämne då och då. 😉
Därmed inte sagt att man inte kan puffa på och höra sig för, hur det går.