Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu kan man lägga upp en lista på sin träningssida med vilka träningskompisar man har på sin lista. Det är visningsbilderna för kompisarna som syns och det är samma lista som man tidigare kunnat lägga upp på Min startsida.

För att lägga till listan, gå ti

Ojojoj, de som ligger på min kompislista behöver inte fundera på om jag exponerar dem för andra eller inte för det gör jag inte.

Du är jättekreativ och bra Olle men det här är den funktion jag saknat minst av alla 🙂 Men jag vet ju att andra frågat eft

Stina, jag håller med dig. Jag tänker inte heller exponera mina träningskompisar, så det behöver ingen fundera på.

Nu "exponerar" jag mina vänner för övriga Funbeat. Hoppas många gör likadant. Jag hoppas även att de jag har på min kompislista inte skäms över detta så det är ok att "bli exponerade". Jag inser inte riktigt varför detta skulle vara känsligt.

Jag tycker

Det var inte många kompisar du har.

Våga vägra Facebook, jag behöver bara ett FB 🙂

Jag gillar funktionen att man KAN visa vilka träningskompisar man har. Det är ju inget tvång!

Markus Andersson: Vad gäller FaceBook så kan du där ställa in så att bara dina vänner ser vem du är kompis med! In och leta i inställningarna så hittar du det n

Ok, det gick visst att justera inställningarna på Facebook. Ärligt talat har jag aldrig varit nån flitig användare av sidan, men det är ju så jäkla många man känner som är registrerade där så vill man få lite bättre koll så känns det meningsfullt att i al

Grym kompromiss Olle!!
Perfekt att visa sina kompisar om man vill.

Hejsan, nej jag vill inte visa mina träningskompisar. Det får de välja själva om de vill.
Elisabeth