Quote from Guest on 10 March 2010, 11:28Varför har jag olika visningsbilder beroende på villken dator jag använder?
Varför har jag olika visningsbilder beroende på villken dator jag använder?
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 11:38För att bilderna ligger kvar i cachen en stund efter att du har uppdaterat den, så olika datorer kan ha olika bilder kvar i sin cache. Tryck Ctrl-R för hård reload.
För att bilderna ligger kvar i cachen en stund efter att du har uppdaterat den, så olika datorer kan ha olika bilder kvar i sin cache. Tryck Ctrl-R för hård reload.
Quote from Camilla Höög on 10 March 2010, 15:16Ctrl + F5 ger reload utan att använda cache.
Ctrl + F5 ger reload utan att använda cache.
Quote from Catharina Brattlin on 10 March 2010, 15:21Jag kör bara F5 och det funkar. 🙂
Jag kör bara F5 och det funkar. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 15:32ja, jag hade för mig att det var F5 också, men var lite osäker, så...
ja, jag hade för mig att det var F5 också, men var lite osäker, så...
Quote from Camilla Höög on 10 March 2010, 15:32F5 och Ctrl + R laddar båda om webbsidan, men kommer då använda cachen. Ctrl + F5 använder inte cachen för sidan utan laddar allt fräscht från servern.
F5 och Ctrl + R laddar båda om webbsidan, men kommer då använda cachen. Ctrl + F5 använder inte cachen för sidan utan laddar allt fräscht från servern.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 15:34Ah! Tack Anders! *noterar till nästa gång* 🙂
Ah! Tack Anders! *noterar till nästa gång* 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 10 March 2010, 15:49OK, vad vet jag om datorer? 🙂
OK, vad vet jag om datorer? 🙂
Quote from Anders Overå on 10 March 2010, 19:37Det var ju flera månader sedan som jag bytte bild så det låter konstigt. Jag skall prova med Ctrl + F5 i morgon när jag kommer till jobbet så får jag se vad som händer. Tack så länge.
Det var ju flera månader sedan som jag bytte bild så det låter konstigt. Jag skall prova med Ctrl + F5 i morgon när jag kommer till jobbet så får jag se vad som händer. Tack så länge.