Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När jag öppnar en del men inte alla pågående diskussioner flyter fältet med text ut så att texten skyms av reklam (två boxar reklam) på högra sidan av min skärm. Vad beror det på? Kan jag göra något med inställningarna?
Om det bara är några inlägg kan jag

Beror det inte på att textrader i inläggen inte är radbrutna ordentligt? Har du en länk till när det inträffar?

Här t.ex. ser jag inte all text http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=981468

Det är inte texten i sig som flyter ut utan "ramarna".

Beter sig lika konstigt hos mig och har gjort så ett tag.
Jag brukar rulla på - det är bara då och då 😀

Beror det inte på att någon postat en för stor bild som trycker ut inläggskolumnen?

Torde inte en liten "overflow:hidden" kunna avhjälpa? Fast det är ju upp till Olle att fixa i så fall. Antingen det eller se till att inklistrade bilder har en max bredd,

Var inne och tittade på din länk och för mig ser det likadant ut som vanligt. Så jag ser inget problem.

Win7 + FF 3.6

Har alltså Win Vista Home och IE 8

Där är problemet. IE bör inte användas om man vill att saker och ting ska fungera som det är tänkt.

Fasen, är det antiexplorer-mobbing? Måste jag ändra till eldräv eller gurgelkråm då?

Ta hela steget på en gång och byt till Chrome direkt så slipper du slösa tid på Firefox.

Iofs så är Firebug usel på Chrome så därför kör jag Firefox som andrahandsval efter Chrome.