Quote from Guest on 31 May 2009, 20:20Hej,
åkte VR extraloppet nu en 30/5. Åkte i grupp två med Mats och Anders som ledare, undrar om det är nån här som gjorde detsamma och kanske har bilder samt uppgifter om snitthastighet etc?
Hej,
åkte VR extraloppet nu en 30/5. Åkte i grupp två med Mats och Anders som ledare, undrar om det är nån här som gjorde detsamma och kanske har bilder samt uppgifter om snitthastighet etc?
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 20:30jag åkte också, dessvärre i en långsam grupp! men kul att det fanns någon mer här som var med. 🙂
jag åkte också, dessvärre i en långsam grupp! men kul att det fanns någon mer här som var med. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 20:34Hej,
åkte med i en långsammare grupp nämligen nr 8 med snitthastighet ca 25km/t.
Första gången men med två otroligt duktiga ledare och en tight grupp gick det vägen. Vilken resa!
Hej,
åkte med i en långsammare grupp nämligen nr 8 med snitthastighet ca 25km/t.
Första gången men med två otroligt duktiga ledare och en tight grupp gick det vägen. Vilken resa!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 20:37javisst var det kul! bra upplägg med gruppkörningen, det blev mycket prat och skratt.
javisst var det kul! bra upplägg med gruppkörningen, det blev mycket prat och skratt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 21:13nån som bloggat ihop nåt kring xtraloppet - hade varit kul att publicera en länk på Cykla.se
nån som bloggat ihop nåt kring xtraloppet - hade varit kul att publicera en länk på Cykla.se
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:00om du är med i cykelklubben.se finns nog lite att läsa.. tror jag!
om du är med i cykelklubben.se finns nog lite att läsa.. tror jag!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:15Har själv bloggat lite: http://minsvenskaklassiker2009.blogspot.com/
Har själv bloggat lite: http://minsvenskaklassiker2009.blogspot.com/
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:50Kul! Den gruppen skulle man varit med i! 🙂
Kul! Den gruppen skulle man varit med i! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:56Gick med på cykelklubben.se men hittade inget där.. letar jag dåligt eller?
Gick med på cykelklubben.se men hittade inget där.. letar jag dåligt eller?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:15Fredrik - nånting bloggade om vår grupps framfart.. Ska kolla vad han hette..
Fredrik - nånting bloggade om vår grupps framfart.. Ska kolla vad han hette..