Quote from Guest on 29 August 2011, 07:31Hej!
Vi är ett gäng som ska cykla för Ride of Hope (Barncancerfonden) på Vätternrundan med målet att cykla under 9 timmar (en del har sub 8 som mål).
Vi har starttiden 3.18 och har en halvstartgrupp till vårt förfogande.Så är det någon därute som har
Hej!
Vi är ett gäng som ska cykla för Ride of Hope (Barncancerfonden) på Vätternrundan med målet att cykla under 9 timmar (en del har sub 8 som mål).
Vi har starttiden 3.18 och har en halvstartgrupp till vårt förfogande.
Så är det någon därute som har
Quote from Lena O on 29 August 2011, 07:41Peter: Så gott som löst.
Fick ett mail om 15st som vill åker med er 🙂/Gary
Peter: Så gott som löst.
Fick ett mail om 15st som vill åker med er 🙂
/Gary
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:19😀
😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:42Jag skulle gärna vilja detta. Halvstartgrupp? Vem mejlar man?
Jag skulle gärna vilja detta. Halvstartgrupp? Vem mejlar man?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:40Finns det plats vill jag gärna vara med.
///tomasp
Finns det plats vill jag gärna vara med.
///tomasp
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:14Henrik och Tomas. Klubbar och andra grupper liknande Team Hope kan göra gruppanmälningar till dedikerade starttider, i detta fall 03:18. Men det gäller enbart till och med den 28/8, sedan lämnas de platser som inte använts åter till Vätternrundankansliet
Henrik och Tomas. Klubbar och andra grupper liknande Team Hope kan göra gruppanmälningar till dedikerade starttider, i detta fall 03:18. Men det gäller enbart till och med den 28/8, sedan lämnas de platser som inte använts åter till Vätternrundankansliet
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:35Peter.
Det gick tydligen att göra det idag, jag är iallafall anmäld, betald och förhoppningsvis klar :-).
///tomasp
Peter.
Det gick tydligen att göra det idag, jag är iallafall anmäld, betald och förhoppningsvis klar :-).
///tomasp
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:39(t+) Siktar du på 8 eller 9 timmar? Vi har en egen Sub 8/9 tråd i Ride of Hope delen här på Funbeat som du kan gå med i.
(t+) Siktar du på 8 eller 9 timmar? Vi har en egen Sub 8/9 tråd i Ride of Hope delen här på Funbeat som du kan gå med i.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 16:01Har väl inte bestämt mig än, det lutar åt sub 9 men det beror på hur mycket jag kan träna med resor i jobbet. Jag ska titta in i tråden, tackar för tipset.
///tomasp
Har väl inte bestämt mig än, det lutar åt sub 9 men det beror på hur mycket jag kan träna med resor i jobbet. Jag ska titta in i tråden, tackar för tipset.
///tomasp
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 00:36Vi är 5 cyklister som är anmälda till 05:50 som satsar på Sub 9. Går det att byta tid till 3.18 annat än genom att byta tid på plats?
Vi är 5 cyklister som är anmälda till 05:50 som satsar på Sub 9. Går det att byta tid till 3.18 annat än genom att byta tid på plats?