Quote from Guest on 5 June 2010, 15:34Det skulle vara häftig att ställa upp på ett Triathlon någon gång MEN jag är dålig på simning. Kan ta mig fram men jag kan inte de rätta teknikerna vilket gör att jag kan känna mig lite osäker i vattnet. Har någon tips på var det kan finnas vuxensim som i
Det skulle vara häftig att ställa upp på ett Triathlon någon gång MEN jag är dålig på simning. Kan ta mig fram men jag kan inte de rätta teknikerna vilket gör att jag kan känna mig lite osäker i vattnet. Har någon tips på var det kan finnas vuxensim som i
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 15:44Hej!
Har gjort "resan" som du vill göra, helt underbart mentalt att lära sig nya simsätt och sedan förbättra dem.
Vi är ett några triathleter som simmar i VSS vuxenmotion.
Se länkarna för utbildning och träning.http://www.vasterassim.nu/index.php/vuxen
Hej!
Har gjort "resan" som du vill göra, helt underbart mentalt att lära sig nya simsätt och sedan förbättra dem.
Vi är ett några triathleter som simmar i VSS vuxenmotion.
Se länkarna för utbildning och träning.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 19:40Her i Norrköping har simklubben simskola för vuxna. Nesta kurs börjar i augusti. Och bare tio mil att köra...
Her i Norrköping har simklubben simskola för vuxna. Nesta kurs börjar i augusti. Och bare tio mil att köra...
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 20:57Tack så mycket för tipsen! Bra länkar. Önskar att det fanns i Eskilstuna också men som tur är så finns det bra pendlingsmöjligheter. Då får jag vänta till i höst då 🙂
Tack så mycket för tipsen! Bra länkar. Önskar att det fanns i Eskilstuna också men som tur är så finns det bra pendlingsmöjligheter. Då får jag vänta till i höst då 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 21:53Har du kollat med triathlon- och simklubbarna i Eskilstuna?
Har du kollat med triathlon- och simklubbarna i Eskilstuna?
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 23:44Jag har mejlat simklubben men enligt hemsidan fanns inte det jag sökte, inväntar svar iaf. Vet inte om Triathlonklubben i E-tuna kan hjälpa mig vad gäller simningen, jag kan ju alltid fråga dom.
Jag har mejlat simklubben men enligt hemsidan fanns inte det jag sökte, inväntar svar iaf. Vet inte om Triathlonklubben i E-tuna kan hjälpa mig vad gäller simningen, jag kan ju alltid fråga dom.