Quote from Guest on 11 August 2008, 14:30saknar en wap-sida för att registrera träning
saknar en wap-sida för att registrera träning
Quote from Jan Lundquist on 11 August 2008, 14:40Ja 😀
Ja 😀
Quote from Olof Robertson on 11 August 2008, 14:56Jag med. Har testat från mobilen men jag kan varken logga in eller skriva in träning. Det hade jag velat!! 😀
Jag med. Har testat från mobilen men jag kan varken logga in eller skriva in träning. Det hade jag velat!! 😀
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2008, 17:53Moderna mobiler klarar html...
Moderna mobiler klarar html...
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 19:35visst klarar mobilen html men en anpassad sida vore att föredra
visst klarar mobilen html men en anpassad sida vore att föredra
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 00:53Funkar utmärkt på en Apple iPhone.. Om man nu råkar ha en sådan.. 🙂
Funkar utmärkt på en Apple iPhone.. Om man nu råkar ha en sådan.. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 07:11Ett par mobilanpassade sidor vore förträffligt! (H)
Sedan tidigare finns önskemål föreslaget om mobil-versioner av följande.. (i fallande önskeordning)
* Inloggning
En portalsida med genvägar till respektive M-funktion + datafrågor som (1 oläst meddela
Ett par mobilanpassade sidor vore förträffligt! (H)
Sedan tidigare finns önskemål föreslaget om mobil-versioner av följande.. (i fallande önskeordning)
* Inloggning
En portalsida med genvägar till respektive M-funktion + datafrågor som (1 oläst meddela
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 11:44Hm, jag har också funderat på det här litegrann. Jag för min del skulle gilla om det fanns en litet program (tex java) där jag kunde regga träningen i mobilen för att sedan ladda upp det till funbeat när jag vill. Alltså något som inte förutsätter interne
Hm, jag har också funderat på det här litegrann. Jag för min del skulle gilla om det fanns en litet program (tex java) där jag kunde regga träningen i mobilen för att sedan ladda upp det till funbeat när jag vill. Alltså något som inte förutsätter interne
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 16:33Med Opera Mini blir allt nedskalat och fint. Klarar telefonen java så fungerar Opera Mini.
Med Opera Mini blir allt nedskalat och fint. Klarar telefonen java så fungerar Opera Mini.