Quote from Guest on 10 September 2010, 09:09http://www.vienna-marathon.com/?lang=en
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:19Det här loppet ligger högt upp på min önskelista.
Har redan införskaffat några reseguider om Wien och ska nog satsa på en mindre övertalning av frugan till våren. (Annars så blir det en kortis till Riga.)
Det här loppet ligger högt upp på min önskelista.
Har redan införskaffat några reseguider om Wien och ska nog satsa på en mindre övertalning av frugan till våren. (Annars så blir det en kortis till Riga.)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 09:41Vi pratade om den här tävlingen på träningen i onsdags. Så vi får väl se vad som händer.
Vi pratade om den här tävlingen på träningen i onsdags. Så vi får väl se vad som händer.
Quote from Jan Lundquist on 10 September 2010, 09:55Jag som fastnade i Wien pga Askmolnet i våras såg starten på loppet.
Det såg riktigt frestande ut tyckte jag. Bara vilket otroligt inspirerande start- resp målområde med alla gamla vackra hus och parker. Jag såg mig själv kryssa bland hästdroskor och det
Jag som fastnade i Wien pga Askmolnet i våras såg starten på loppet.
Det såg riktigt frestande ut tyckte jag. Bara vilket otroligt inspirerande start- resp målområde med alla gamla vackra hus och parker. Jag såg mig själv kryssa bland hästdroskor och det