Quote from Guest on 1 August 2013, 09:07Trail-lopp i skogarna ovanför Boise.
Två distanser, 50 miles eller 50 km.http://www.runwildidaho.com/
Trail-lopp i skogarna ovanför Boise.
Två distanser, 50 miles eller 50 km.
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 09:17Lycka till på lördag.
Lycka till på lördag.
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 23:52Johan vann loppet på nytt banrekord.
Hatten av!
Johan vann loppet på nytt banrekord.
Hatten av!
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 07:23Nu undrar jag vad han hade åstadkommit på 100K i Stockholm som går av stapeln i dag?
Han hade definitivt ej gjort bort sig.
Nu undrar jag vad han hade åstadkommit på 100K i Stockholm som går av stapeln i dag?
Han hade definitivt ej gjort bort sig.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 17:36Du får kika hur det går för Johan lördagen 17:e då han (och jag) springer Leadville Trail.
Kan bli en ny fin framgång.
Du får kika hur det går för Johan lördagen 17:e då han (och jag) springer Leadville Trail.
Kan bli en ny fin framgång.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 18:19Jotack! Det gick jättebra i backarna i Boise-skogen. Första halvan ca 23 miles gick mestadels på jeepvägar, upp till en topp ner i en dal, upp på samma topp och så ner igen... Tuffade på bra där då det var tidigt på morgonen och fortfarande svalt. Jag är
Jotack! Det gick jättebra i backarna i Boise-skogen. Första halvan ca 23 miles gick mestadels på jeepvägar, upp till en topp ner i en dal, upp på samma topp och så ner igen... Tuffade på bra där då det var tidigt på morgonen och fortfarande svalt. Jag är
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 18:52Har fullföljt marathonloppet i Boise. Det var inte min plattaste mara. Snarare en av de backigare.
Det finns nästan för många häftiga terränglopp i USA.
Har fullföljt marathonloppet i Boise. Det var inte min plattaste mara. Snarare en av de backigare.
Det finns nästan för många häftiga terränglopp i USA.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 22:40Oj, grattis, Johan!!! (V) Jäkligt hårt - hatten av! Jobbigt när en svennebanan kommer på besök och sätter banrekord 🙂
Jag ser fram emot en tävlingsberättelse från Leadville senare. Där kan det nog dock bli rätt ruggig konkurrens...
Oj, grattis, Johan!!! (V) Jäkligt hårt - hatten av! Jobbigt när en svennebanan kommer på besök och sätter banrekord 🙂
Jag ser fram emot en tävlingsberättelse från Leadville senare. Där kan det nog dock bli rätt ruggig konkurrens...