Quote from Guest on 9 December 2009, 20:46Jag börjar bli sugen på en ny landsvägshoj och sneglar på en Wilier Izoard årsmodell 2010. Man kan läsa recensioner tills önen blöder, men skulle vilja veta om det finns nån här som faktiskt har en Izoard och kan tala om för mig vad som är bra och vad som
Jag börjar bli sugen på en ny landsvägshoj och sneglar på en Wilier Izoard årsmodell 2010. Man kan läsa recensioner tills önen blöder, men skulle vilja veta om det finns nån här som faktiskt har en Izoard och kan tala om för mig vad som är bra och vad som
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 20:56Jag har en. Mycket nöjd! Lätt, men ändå stabil. Har cyklat båda i Italien och Frankrike och den är tillräckligt styv för att kränga uppför Mortirolo. Komfortabel sittställning. Vet inte vad jag mer ska säga...
Gruppen är Campa Record och det fungerar ock
Jag har en. Mycket nöjd! Lätt, men ändå stabil. Har cyklat båda i Italien och Frankrike och den är tillräckligt styv för att kränga uppför Mortirolo. Komfortabel sittställning. Vet inte vad jag mer ska säga...
Gruppen är Campa Record och det fungerar ock
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 21:04Jag har bara hört bra saker om den hojjen.
Jag har bara hört bra saker om den hojjen.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 22:05Hej Magnus.
Jag är en av de lyckliga som faktiskt äger en Wilier. Och ja jösses vilka cyklar. Vi är några här som tycker ungefär så här.
"Wilier is det dret."
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/groups/torrent.asp?topic=40D75784-DDC0-49A4-B483-9DBF
Hej Magnus.
Jag är en av de lyckliga som faktiskt äger en Wilier. Och ja jösses vilka cyklar. Vi är några här som tycker ungefär så här.
"Wilier is det dret."
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/groups/torrent.asp?topic=40D75784-DDC0-49A4-B483-9DBF
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 05:48Japp, det är sant P
Japp, det är sant P
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:19Som vanligt väljer jag att blunda för den avataren 😉
Som vanligt väljer jag att blunda för den avataren 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 11:58har nog aldrig sett en ägare till "fincykel" gå in på ett forum och skriva att "min cykel suger"
har nog aldrig sett en ägare till "fincykel" gå in på ett forum och skriva att "min cykel suger"