Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelWilken Willier eller Bianchi?
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Som gammal Bianchiägare (både hoj och husse 🙂 så kan man konstatera att efter ha varit borta från cykling ett tag så görs inte cyklar så ofta av stål nuförtiden och har inte heller växelhandtag på ramen.

Ekipaget har ett lätt retrostuk men någon

Det är nog svårt att hitta många som har erfarenhet av bägge och kan komma med egna erfarenheter. Det blir inte svårt att hitta nöjda användare av Izoard. Jag är en av dem.

Också nöjd med min Izoard, Campa Record

Jag är också nöjd med min Izoard med campa, (körde Bianchi tidigare) men jag tror faktiskt att du inte är helt ute och cyklar (kunde inte låta bli) i ditt antagande att Bianchin har lite mer komfort. Den lär vara lite mer stötupptagande och har en något "

Jag är nöjd med min Izoard, jag växlar Ultegra. Men det kan jag ta med den styva lätta ramen.
Izoard blev bike of the year i US förra året .

En Infinito med Campagnolo Athena grupp ligger runt 27-30 tusen kr, kan du lägga ut de pengarna så ska nog titta in Wilier nyaste komfortracer Granturismo, den här kostar drygt 33 men är betydligt vassare utrustad. Jag ska sälja min gamla hoj och satsa på

Nu är poängen att åka till Göran och diskutera sakernas tillstånd.

Mycket nöjd med min Izoard, italienaren från Falkenberg (hmmm, låter som en buskis). I mitt fall utgör inte cykeln någon som helst begränsning i det jag presterar.
Campa-komponenterna har jag inte behövt bry mig mer om än att jag tvättat och oljat dem sam