Quote from Guest on 18 June 2013, 08:58Någon som har provat och vet om dom funkar?
http://www.windfree.se
Någon som har provat och vet om dom funkar?
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 09:08Har tyvärr inga länkar men har läst på något annat forum om att de funkar riktigt bra.
Tycker det är ganska intressant också att det brusar betydligt mindre om man ligger bakåtlutad än om man är framåtlutad, fast det är kanske lite OT 😉
EDIT: tror vid
Har tyvärr inga länkar men har läst på något annat forum om att de funkar riktigt bra.
Tycker det är ganska intressant också att det brusar betydligt mindre om man ligger bakåtlutad än om man är framåtlutad, fast det är kanske lite OT 😉
EDIT: tror vid
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 19:51Tror jag beställer ett par..kan va värt att prova (H)
Tror jag beställer ett par..kan va värt att prova (H)
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 22:35Jag köpte ett par Windfree bågar på mässan i Kista och är nöjd med dom.
Hör trafiken bättre och även snacket i klungan och framför allt slipper man mycket av det tröttande suset som tar min energi.(t+)
Jag köpte ett par Windfree bågar på mässan i Kista och är nöjd med dom.
Hör trafiken bättre och även snacket i klungan och framför allt slipper man mycket av det tröttande suset som tar min energi.(t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 19:43Testade Windfree under Vätternrundan i år. Hittade den genom en reklamannons i tidningen som Vätterrundan ger ut. Eftersom jag besvärats av just brus o vindsus när jag cyklar (tycker bla. att det är obehagligt att upptäcka bilen, som kommer körande bakom
Testade Windfree under Vätternrundan i år. Hittade den genom en reklamannons i tidningen som Vätterrundan ger ut. Eftersom jag besvärats av just brus o vindsus när jag cyklar (tycker bla. att det är obehagligt att upptäcka bilen, som kommer körande bakom
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 20:44Hur klarar den svett, regn osv.. Ömtålig på annat sätt?
Hur klarar den svett, regn osv.. Ömtålig på annat sätt?
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 22:57Jag förvarar dem i cykelhjälmen för det mesta.
Men du får ett bra fodral när du köper dom.
Och det är inga problem att tvätta av dom med vatten och lite medel om det behövs.
Har haft dom på min skärgårdspaddling i sommar, och det var jäkligt skönt att sli
Jag förvarar dem i cykelhjälmen för det mesta.
Men du får ett bra fodral när du köper dom.
Och det är inga problem att tvätta av dom med vatten och lite medel om det behövs.
Har haft dom på min skärgårdspaddling i sommar, och det var jäkligt skönt att sli
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 11:10Är det någon mer än mig som reagerar på att de tar 395kr för produkten? Är inte det ett helt sjukt pris då de inte ens är i carbon?!?! 😀
Gick in för att lägga en beställning men det finns inte en chans i världen att jag ger så mycket för något som ser u
Är det någon mer än mig som reagerar på att de tar 395kr för produkten? Är inte det ett helt sjukt pris då de inte ens är i carbon?!?! 😀
Gick in för att lägga en beställning men det finns inte en chans i världen att jag ger så mycket för något som ser u
Quote from Anders Wallerstedt on 12 September 2013, 10:10Som gammal skidåkare köpte jag öronmuffar på herrekiperingen.(sådana som gubbar har under kepsen på vintern, svarta och tunna med bygel mellan) De var billiga, då och antagligen nu med.
Som gammal skidåkare köpte jag öronmuffar på herrekiperingen.(sådana som gubbar har under kepsen på vintern, svarta och tunna med bygel mellan) De var billiga, då och antagligen nu med.
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 00:09När jag köpte mina cykelbrillor så gav jag 750:- för och dom var ju inte heller i carbon :-). Så inte tycker jag att 395:- är oskäligt, Jag använder windfree bågarna vid varje pass och skulle nog inte vilja köra utan.Köpte ett par som present åt en kompi
När jag köpte mina cykelbrillor så gav jag 750:- för och dom var ju inte heller i carbon :-). Så inte tycker jag att 395:- är oskäligt, Jag använder windfree bågarna vid varje pass och skulle nog inte vilja köra utan.Köpte ett par som present åt en kompi