Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Lys upp vintermörkret med löpning!
När januarimörkret lägger sig som en våt filt över Sverige och man bara vill krypa in under täcket, arrangerar vi en löparfest utöver det vanliga. Tusentals deltagare kommer att lysa upp gatorna med sina självlysande arm

Det var en värdelös anmälningssida. 300 kr var priset, sedan läggs det på 50 kr i fakturaavgift. Varför inte ange bank/postgironr eller ha direkt kort/bankbetalning? Annars vore det juste att skriva att det är 50 kr till där det står vad loppet kostar!

"VÄLKOMMEN TILL WINTER RUN
NISI ELIT NEC SAGITTIS Lorem Ipsum

Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cu

Hej.
Vi har tyvvärr haft tekniska problem med vår kortbetalning. Det kommer dock vara åtgärdat idag (den 2014-12-04). Vid kortbetalning tillkommer ingen fakturaavgift.

// Jonas

Kan man anmäla sig igen och betala då? Inte rätt att behöva betala extra för att ni haft strul, anser jag.
med vänlig hälsning
Marna Juhlin

Ä det bara jag som ser humorn i den här tävlingen? Trodde det skulle bli mycket mer kommentarer. Men jag får väl ta upp min andra favorit då:

"ett bra tips att använda en så kallad rånarluva som täcker hela ansiktet"

Det blir en 2-varvsbana i Slottsskogen, sedan Göteborgs Stads Trafikkontor sagt nej en bansträckning som innefattade gator i Linnéstaden.
http://www.winterrun.com/lopp/goteborg/banan/

De skriver att de lämnat in ett förslag på bansträckning som uppfyllde

Hmm, nu blev det ju lite intressant som revanschmöjlighet...

Såg inget om dusch eller ombyte efter loppet, någon som vet?

Det finns ju inga duschmöjligheter i Slottsskogen, så det är nog inte möjligt att erbjuda detta. Det är ju inte heller tillåtet av vaska av sig i Fågeldammen heller. Dock finns ju Slottsskogsvallens gym men enligt deras hemsida stänger de 17:30 på lördaga

Det finns väl omklädning på varvet? Någon skola eller så i området kanske.

12