Quote from Guest on 28 October 2011, 10:38Hej..
Jag håller på att bli tokig här. Jag har lagt upp ett gäng olika workouts i training center. Och då vill jag ju självklart skicka dessa till min garmin forerunner 305. Det som händer är att 2 av kanske 10 workouts blir överförda när jag trycker sen
Hej..
Jag håller på att bli tokig här. Jag har lagt upp ett gäng olika workouts i training center. Och då vill jag ju självklart skicka dessa till min garmin forerunner 305. Det som händer är att 2 av kanske 10 workouts blir överförda när jag trycker sen
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 10:48Man skall kunna använda Garmin Connect också, deras web-baserade tjänst. Har dock inte provat detta själv.
Man skall kunna använda Garmin Connect också, deras web-baserade tjänst. Har dock inte provat detta själv.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:05Det funkar klockrent för mig så något stämmer inte. TC är skit för att logga träningen men att skapa pass tycker jag funkar utmärkt.
Har du uppdaterat Training Center?
Testat en annan usb-port? Obs undvik usb-hubbar, sätt direkt i datorn.
Funkar import/e
Det funkar klockrent för mig så något stämmer inte. TC är skit för att logga träningen men att skapa pass tycker jag funkar utmärkt.
Har du uppdaterat Training Center?
Testat en annan usb-port? Obs undvik usb-hubbar, sätt direkt i datorn.
Funkar import/e
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 16:34Jo jag har nyaste versionen av tc och kör en usb port direkt in i datorn. Men hursomhelst så testade jag garmin connect och där kan jag få över passen till klockan. Det var svårare att få till passen på garmin connect, inte lika många inställningar osv, m
Jo jag har nyaste versionen av tc och kör en usb port direkt in i datorn. Men hursomhelst så testade jag garmin connect och där kan jag få över passen till klockan. Det var svårare att få till passen på garmin connect, inte lika många inställningar osv, m