Quote from Guest on 21 May 2010, 12:44XIII FINA World Masters Championships
Open water-tävlingen simmas i Delsjön. 3 km.
http://www.2010finamasters.org/
XIII FINA World Masters Championships
Open water-tävlingen simmas i Delsjön. 3 km.
http://www.2010finamasters.org/
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 12:54Jag gjorde en separat tävling av open water i masters-VM så att datum och nedräkning ska bli rätt. Och så är det ju kul att se om det är fler än jag som ska delta. Sista anmälningsdag är i morgon.
Jag gjorde en separat tävling av open water i masters-VM så att datum och nedräkning ska bli rätt. Och så är det ju kul att se om det är fler än jag som ska delta. Sista anmälningsdag är i morgon.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:23Vem får vara med? Landslaget?
Vem får vara med? Landslaget?
Quote from Lotta W on 21 May 2010, 14:27Jag kan ju visserligen inte simma 😉 men 90 minuter känns nästan som oändligt gott om tid för tre kilometer, även utan våtdräkt. Man borde ställa upp, nu när det går på hemmaplan!
Jag kan ju visserligen inte simma 😉 men 90 minuter känns nästan som oändligt gott om tid för tre kilometer, även utan våtdräkt. Man borde ställa upp, nu när det går på hemmaplan!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:4090 minuter är för alla, även de som är över 90 år.
jag läste idag att de har över 6000 simmare, konstsim, simhopp och vattenpolla nu.
vi är knappt 400 från sverige. hoppas på så många som möjligt!
vi ses där
90 minuter är för alla, även de som är över 90 år.
jag läste idag att de har över 6000 simmare, konstsim, simhopp och vattenpolla nu.
vi är knappt 400 från sverige. hoppas på så många som möjligt!
vi ses där
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:43@ jonas
alla över 25 för var med VM om man har kval tider. tider finns på tävlingshemsidan.
när det gäller OW vill de bara har simmare som klara 90 minuter.
@ jonas
alla över 25 för var med VM om man har kval tider. tider finns på tävlingshemsidan.
när det gäller OW vill de bara har simmare som klara 90 minuter.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 15:27OK, tack. Såg att jag nog kan klara några av sprinttiderna men jag utgår från att man också måste ha gjort seedningslopp och ha en massa licenser osv osv? Simma 3km på 90 min låter extremt långsamt om nu VM står för "världsmästerskap"...
OK, tack. Såg att jag nog kan klara några av sprinttiderna men jag utgår från att man också måste ha gjort seedningslopp och ha en massa licenser osv osv? Simma 3km på 90 min låter extremt långsamt om nu VM står för "världsmästerskap"...
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 16:01ja, 90 minuter är ca 3 gånger så långt det kommer att ta vinnare i de yngre klasser, men tävling är öppet till folk som är över 90 år gammal och de kanske behöver lite längre tid. Sveriges äldste simmare är ca 94år gammal. han har världsrekord i 800m oc
ja, 90 minuter är ca 3 gånger så långt det kommer att ta vinnare i de yngre klasser, men tävling är öppet till folk som är över 90 år gammal och de kanske behöver lite längre tid. Sveriges äldste simmare är ca 94år gammal. han har världsrekord i 800m oc
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:47ny online anmälning deadline 31 maj.
så ni som vill simma har denna vecka att skaffa en tävlings licens. ni kan se rom ni kan betalla för en direkt via SSF men jag tror ni måste gå genom en förening.
över 6600 deltagare nu under en vecka lång tävling!
ny online anmälning deadline 31 maj.
så ni som vill simma har denna vecka att skaffa en tävlings licens. ni kan se rom ni kan betalla för en direkt via SSF men jag tror ni måste gå genom en förening.
över 6600 deltagare nu under en vecka lång tävling!