Quote from Guest on 13 April 2014, 15:10The race
We look forward welcoming you to XTERRA Sweden on the 12-13/July. This is the first time this off-road triathlon series will be held in Sweden. The venue for the races will be beautiful Hellasgården, located only 15 minutes away from Slussen st
The race
We look forward welcoming you to XTERRA Sweden on the 12-13/July. This is the first time this off-road triathlon series will be held in Sweden. The venue for the races will be beautiful Hellasgården, located only 15 minutes away from Slussen st
Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 15:20Såg reklam för detta på en anslagstavla vid Hellasgården igår och tyckte det lät lite skoj. För egen del känner jag att det beror lite på hur mtb-sträckningen blir om jag kan tänka mig att ställa upp och i så fall på vilken distans, jag suger på teknisk r
Såg reklam för detta på en anslagstavla vid Hellasgården igår och tyckte det lät lite skoj. För egen del känner jag att det beror lite på hur mtb-sträckningen blir om jag kan tänka mig att ställa upp och i så fall på vilken distans, jag suger på teknisk r
Quote from ellen olsson on 13 April 2014, 15:51Ah! Juli kändes bättre. Mindre kallt i vattnet då. 😉
Ah! Juli kändes bättre. Mindre kallt i vattnet då. 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 06:32Hi Elin!
Can you change the date of the competition so it shows up in our calendars on the right date? Right now funbeat thinks the competition has already taken place in April.
Thanks! 🙂
Hi Elin!
Can you change the date of the competition so it shows up in our calendars on the right date? Right now funbeat thinks the competition has already taken place in April.
Thanks! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 19:23Rätt datum men fel månad. Fixat nu. 🙂
Rätt datum men fel månad. Fixat nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 20:42🙂 (t+)
Finns det någon mer info kring banan? Grusväg eller stig med rötter o sten? Rak o snabb eller teknisk o jobbig?
🙂 (t+)
Finns det någon mer info kring banan? Grusväg eller stig med rötter o sten? Rak o snabb eller teknisk o jobbig?
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 21:08Preliminära banor finns här: http://www.teamsnabbare.se/blogs/team-snabbares-blogg/12491765-xterras-banstrackning-och-sydafrikansk-inspiration
Angående MTB-sträckningen så finns det en del rejält utmanande partier som är tekniskt riktigt knixiga. Kanske
Preliminära banor finns här: http://www.teamsnabbare.se/blogs/team-snabbares-blogg/12491765-xterras-banstrackning-och-sydafrikansk-inspiration
Angående MTB-sträckningen så finns det en del rejält utmanande partier som är tekniskt riktigt knixiga. Kanske
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 21:36Såg att det fanns organiserade träningstillfällen också om man vill prova på banan. För egen del skulle det nog mest bli släpande av cykel på de svåra tekniska partierna men det var ju bara en kort del av banan. 🙂 Det verkar grymt kul i alla fall.
Såg att det fanns organiserade träningstillfällen också om man vill prova på banan. För egen del skulle det nog mest bli släpande av cykel på de svåra tekniska partierna men det var ju bara en kort del av banan. 🙂 Det verkar grymt kul i alla fall.
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 22:01Nu är jag bra sugen, behöver bara intala mig själv att det är värt pengarna. Dissade Stockholm marathon på grund av att det inte är värt men här får man ju så himla mycket mer skoj. 🙂
Nu är jag bra sugen, behöver bara intala mig själv att det är värt pengarna. Dissade Stockholm marathon på grund av att det inte är värt men här får man ju så himla mycket mer skoj. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 16:23Jag föll för frestelsen igår och anmälde mig. Tog en liten promenad idag och rekade banan. Utgick helt sonika att allt som går på "milbanan" är typ grusad cykelbana och spanade in två av de tre ställena som potentiellt skulle vara svåra. Dels partiet mell
Jag föll för frestelsen igår och anmälde mig. Tog en liten promenad idag och rekade banan. Utgick helt sonika att allt som går på "milbanan" är typ grusad cykelbana och spanade in två av de tre ställena som potentiellt skulle vara svåra. Dels partiet mell